הפסד ליגה ראשון למארסיי מאז אוקטובר, ליל עלתה למקום השלישי

מורגן סנסון
מורגן סנסון | GERARD JULIEN/AFP via Getty Images

סגנית המוליכה בצרפת, שמאז שהושפלה על ידי פריז סן ז'רמן לפני קרוב לארבעה חודשים לא נכנעה, הובכה בוולודרום עם 3:1 מול נאנט. הקבוצה של גאלטייה גברה 1:3 על טולוז האחרונה, מונאקו סיימה ב-1:1 אצל דיז'ון

(גודל טקסט)

הפתעת ענק בפתיחת המחזור ה-26 בצרפת. מארסיי, סגנית המוליכה, הפסידה בביתה 3:1 לנאנט ובכך לפריז סן ז'רמן יש אפשרות לפתוח פער של 13 נקודות בפסגה, אם תנצח מחר את בורדו. בהמשך ליל עלתה למקום זמנית למקום השלישי עם ניצחון על טולוז, ומונאקו חילצה תיקו מדיז'ון. בנוסף, אנז'ה ניצחה את מונפלייה ושטרסבורג סיימה בתיקו מאופס עם אמיין.

מארסיי – נאנט 3:1
דווקא לאחר שהשכיחה את שתי תוצאות התיקו ורשמה שלושה ניצחונות רצופים מאז, סגנית המוליכה רשמה הפסד ביתי מפתיע למדי וראשון בליגה מאז הושפלה 4:0 בפריז אי שם בסוף חודש אוקטובר, דווקא לנאנט שלא ניצחה מעל חודש – משמע קטעה רצף של חמישה מחזורים ללא ניצחון והצליחה להגדיל את הפער מהקו האדום.

כבר בדקה ה-34 הצליחה האורחת להמם את הוולודרום עם שערו של אנתוני לימבומבה, אבל מורגן סנסון החזיר את הצבע ללחיים של אנשי מארסיי כעבור חמש דקות בלבד מבישול של בובאקר קמארה. הבעיה של מארסיי הייתה שלמחצית השנייה היא עלתה בצורה רעה ובדקה ה-53 קאדר במבה הכניע את סטיב מאנדנדה. המארחים ניסו לחזור למשחק בכל כולם, אבל לא רק שהתקשו לסכן את שער היריבה, אלא גם ספגו עמוק בתוספת הזמן משער עצמי של אלבארו.

ליל – טולוז 0:3
לאחר שהפסידה למארסיי, ליל שמה מאחוריה את המשחק הקודם עם יריבה בהזמנה – טולוז המדורגת אחרונה. החבורה של כריסטוף גאלטייה מצאה את הרשת כבר אחרי שתי דקות של כדורגל כשלואיק רמי הפציץ את השער של מאורו קויקוצ'אה. בדקה ה-39 רמי היה במקום הנכון כדי לגלגל לרשת את שערו השני במשחק ולהבטיח את הניצחון של קבוצתו. רנאטו סאנצ'ס הפורטוגלי כבש את השלישי בדקה ה-73 לאחר טעות קשה של קויקוצ'אה וחתם את המשחק. ליל עלתה זמנית השלישי ותחכה למשחק הקרוב של ראן.


שחקני ליל חוגגים. עלו זמנית למקום השלישי (FRANCOIS LO PRESTI/AFP via Getty Images)

דיז'ון – מונאקו 1:1
כשהיא נאבקת על חייה בליגה הראשונה, דיז'ון אירחה הערב את מונאקו למשחק לחימה אדיר על הנקודות. הקבוצה של רוברט מורנו הגיעה למפגש אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כשהיא נמצאת חזק במאבק על המקום השלישי המוביל למוקדמות ליגת האלופות בתום העונה. בפועל, הקבוצה מהנסיכות חילצה נקודה אחת ממגרש החוץ הקשה ואיבדה מעט גובה במירוץ הצמוד.

לאחר מחצית מאופסת, בדקה ה-56 מאמה באלדה רץ הכדור מאזור קו מחצית המגרש, כל הדרך עד לרשת של בנז'מין לקומט. למרות היכולת הדלה, מונאקו השיגה את שער השוויון החשוב בדקה ה-79, כשגיז'רה מאריפאן הצ'יליאני עמד במקום הנכון וקבח חלוקת נקודות.

תוצאות נוספות
שטרסבורג – אמיין 0:0

אנז'ה – מונפלייה 0:1


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי