בדרך למכירת חיסול? "אוואר יעזוב את ליון. גימראייש מבוקש בברצלונה"

חוסאם אוואר
חוסאם אוואר | JEAN-CHRISTOPHE VERHAEGEN/AFP via Getty Images

ב'לאקיפ' טוענים שהקשר הצרפתי ככל הנראה יעבור למנצ'סטר סיטי תמורת 50 מיליון יורו. הברזילאי בן ה-22 שהצטרף רק בחודש ינואר, עשוי להגיע לבירת קטאלוניה אחרי חצי שנה בלבד

קבוצות: ליון ברצלונה
(גודל טקסט)

דווקא אחרי שהודיעו על ביטול העונה בליגה הצרפתית, ליון הפכה לאחת הקבוצות המתוקשרות בכדורגל האירופי, בעקבות חשיפתו של ז'אן מישל אולאס על תאריך החזרה של ליגת האלופות ואיומה של הקבוצה לפרוש מהמפעל האירופי שעשוי להתחדש באוגוסט, והיום (ראשון) דווח ב'לאקיפ' שאחד משחקני המפתח של המועדון הצרפתי חוסאם אוואר, יימכר בקיץ הקרוב.

בעיתון הצרפתי פורסם בשעות הערב, שהקשר הכישרוני בן ה-21 שערך 14 הופעות בנבחרת הצעירה של צרפת, ישוחרר מהמועדון הצרפתי תמורת 50 מיליון יורו, כאשר המועמדת המרכזית לרכוש אותו היא מנצ'סטר סיטי, אם כי גם יובנטוס ופריז סן ז'רמן עשויות להיכנס לתמונה.

שחקן נוסף בליון שעשוי לעשות שדרוג בעונה הבאה, הוא דווקא השחקן האחרון שחתם בקבוצה. ברונו גימראייש בן ה-22 שהגיע לליון בסוף חודש ינואר מאתלטיקו פרנאאנסה תמורת 20 מיליון יורו, מבוקש בברצלונה.

בספרד טוענים שהקבוצה מבירת קטאלוניה התרשמה מהקשר במשחק נגד יובנטוס בליגת האלופות, וייתכן שבשל אי העפלתה של ליון לאירופה, בהנהלה יאפשרו לעזוב לספרד אחרי חצי שנה בלבד. עם זאת, המועדון הצרפתי עשוי לדרוש סכום גבוה הרבה יותר מאשר נרכש לפני ארבעה חודשים, דבר שעלול להוות מכשול עבור המועדון ולרדת מהמו"מ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי