אנטואן גריזמן: "נמאס לי מהשמועות על מעבר לברצלונה"

גריזמן
גריזמן | AFP

אלופת העולם המשיכה את הסטטיסטיקה הנהדרת לפיה כשגריזמן כובש, הנבחרת לא מפסידה. המאמן דשאן מרוצה: "היו לנו קשיים מול נבחרת מאורגנת, אך ראיתי את השחקנים נהנים". אמבפה ממשיך לספק נתונים מדהימים

(גודל טקסט)
נבחרת צרפת המשיכה את פתיחת הקמפיין הטובה שלה עם ניצחון שני, והפעם 0:4 על איסלנד ללא יותר מדי מאמץ. בעיתון ל'אקיפ נכתב על הניצחון: "המסיבה של צרפת ממשיכה". העיתון כתב שהנבחרת נתנה שואו לצופים בסטאד דה פראנס וכעת היא נראית בדרך בטוחה לעליה ליורו 2020 אחרי שניצחה במשחק הראשון את מולדובה 1:4. "אנטואן גרייזמן וקיילאן אמבפה נתנו הצגה", נכתב בעיתון.


אחד הכובשים היה אנטואן גריזמן. לפי הסטטיסטיקה, הטריקולור לא הפסידה ב-24 משחקים בהם כבש במדי הנבחרת. אתמול הוא חגג את השער שלו כשהוא מנגן בגיטרה דמיונית. בסיום, גריזמן התייחס לשמועות הבלתי פוסקות המקשרות אותו לברצלונה. גריזמן אמר: "אני כבר קצת רגיל לזה וגם קצת נמאס לי מכל השמועות האלה. מצד שני כל שנה זה אותו דבר". ב"מארקה" טענו הבוקר כי ברצלונה החליטה סופית לא להחתים את גרייזמן בקיץ הקרוב והיא רוצה את לוקה יוביץ' מפרנקפורט. אחותו של גרייזמן טענה: "יש כאלה שמרשים לעצמם לעשות נזקים לאחי עם הידיעות האלה שהם שותלים בתקשורת".


החלוץ דיבר בסיום המשחק גם על ההדחה של אתלטיקו מדריד מליגת האלופות: "היה לנו קשה, אבל אני יודע שהקבוצה צריכה אותי ואנחנו צריכים עכשיו להתרכז ולעשות סיום טוב בליגה". על המשחק הבא נגד טורקיה ב-8 ביוני בקוניה, קרב על ראשות הבית מול טורקיה שצברה אף היא שש נקודות, אמר גריזמן: "אנחנו נגיע מוכנים. היה חשוב לנו מאוד לקחת שש נקודות בתחילת הקמפיין. לא משנה כמה שערים אנחנו מבקיעים כל משחק. הכי חשוב לקחת את הנקודות".


Célébration "Air Guitare" de Griezmann. pic.twitter.com/nlSg2y4PhG

— Nando Chachalana (@NandoChachalana) 25 במרץ 2019


קיליאן אמבפה קיבל את הציון 8, הכי גבוה בל'אקיפ, והוא ממשיך להקדים את כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי בכיבוש שערים בנבחרת בגילו לשחקנים עם 30 הופעות ומעלה. בגיל 20 ושלושה חודשים כבר כבש אמבפה 12 שערים בנבחרת. ליאו מסי כבש בגיל 20 ו-11 חודשים רק 9 שערים. כריסטיאנו רונאלדו הבקיע 11 שערים בגיל 21 ורק ניימאר עם מאזן טוב יותר של 17 שערים בגיל 21 וחודש.


דידיה דשאן אמר שהתרשם בעיקר מהעובדה שהשחקנים נהנו אתמול על כר הדשא: "היו לנו קצת קשיים בתחילת המחצית השנייה בגלל שאף פעם לא קל נגד נבחרות מאורגנות, אבל אז ראיתי איך גריזמן ואמבפה נהנו אתמול. כשאיסלנד התעייפו הם השאירו לנו מרחבים גדולים יותר וניצלנו את זה". אוליביה ז'ירו שוב כבש והפך למבקיע השלישי בתולדות הנבחרת עם 35 שערים ב-89 משחקים, לאחר שעקף את דויד טרזגה. כעת רק מישל פלאטיני (41) ותיירי הנרי (51) מקדימים אותו.


30 – Age & number of goals after 30 caps with their national team:

Mbappé – 20 years & 3 months (12 goals)

L. Messi – 20 years & 11 months (9 goals)

C. Ronaldo – 21 years (11 goals)

Neymar – 21 years & 1 months (17 goals)

Monsters. @KMbappepic.twitter.com/LMOTDuLXOb

— OptaJean (@OptaJean) 25 במרץ 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי