חכים זייך הודיע: "אני נשאר באייאקס, נהנה לשחק כאן"

חאקים זייך
חאקים זייך | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

הקשר המרוקאי אישר שבאיירן מינכן התעניינה אך הוסיף שהיו לו ספקות: "רציתי שהמצב יתבהר. מעולם לא הייתי חייב לעזוב, כסף זה לא הכל עבורי". לקראת הגומלין מול פאוק בליגת האלופות: "חייבים להעפיל לשלב הבתים"

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)
אוהדי אייאקס אמסטרדם כבר נאלצו להיפרד הקיץ מפרנקי דה יונג (חתם בברצלונה עוד במרץ) ומתייס דה ליכט שעבר ליובנטוס, ועתידו של הקשר דוני ואן דה ביק לוט בערפל. אולם, אוהדי הדאבליסטית קיבלו בשורות טובות כאשר חכים זייך, הקיצוני בן ה-26, התראיין בנוגע לעתידו בקבוצה והבטיח: אני נשאר. 


הקשר היה מועמד להצטרף לבאיירן מינכן אך העדיף לוותר: "באיירן בהחלט התעניינה בי, אבל לא רציתי לחכות להם, עבורי ועבור אייאקס הכי טוב היה שהמצב יתבהר. כסף מעולם לא היה הכל עבורי. אני רוצה לשחק כדורגל התקפי בקבוצה טובה, אני פשוט נהנה מאוד באייאקס ומכל המסביב. התפתחתי כאן מכל הבחינות. השתפרתי עם הכדור וגם במשחק הלחץ. תחושה והכיף הם הדברים החשובים ביותר עבורי כרגע".


זייך המשיך: "אני חושב שכולם ראו בשנה שעברה את ההצלחה הגדולה שלנו באייאקס וגם לי היה חלק מכך. אם לא הגיעה הצעה ממועדון שיש לי את ההרגשה שהוא מושלם עבורי, אז לא רציתי לעבור. מעולם לא הייתי חייב לעזוב".




מחר (שלישי) תארח אייאקס את פאוק סלוניקי בגומלין מוקדמות הסיבוב השלישי בליגת האלופות לאחר תיקו 2:2 במשחק הראשון. זייך אמר: "כמובן שאנחנו מצפים לזה, ליגת האלופות חייבת להיות חלק מהעונה שלנו, קודם כל להגיע לשלב הבתים ואז להתקדם. אנחנו יודעים מה עלינו לעשות החודש. לכולנו יש תשוקה אדירה לשחזר את מה שעשינו בעונה שעברה". אפשר לומר שזייך פתח את העונה הנוכחית בדיוק מאיפה שהפסיק אשתקד. במחזור הפתיחה נגד ויטסה וכבש שער ב-0:5 על על אמן. בעונה שעברה הוא רשם את הפריצה הגדולה, כאמור עם 21 שערים ו-24 בישולים ב-49 הופעות בכל המסגרות. המרוקאי כבש בשני משחקי שמינית הגמר נגד ריאל מדריד בליגת האלופות וכן בגומלין חצי הגמר נגד טוטנהאם, ובישל בשני משחקי רבע הגמר מול יובנטוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי