קלופ: "מחכים בקוצר רוח", למפארד: "חסר לי את התואר הזה"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | OLI SCARFF/AFP/Getty Images

הסופרקאפ האירופי בין ליברפול לצ'לסי ייערך באיסטנבול ושני הצדדים מכוונים לזכייה: "אין דרך טובה יותר לפתוח עונה מאשר עם תואר", אמר מילנר. מאנה צפוי לפתוח לראשונה העונה, פוליסיק יעלה ב-11 של למפארד

קבוצות: ליברפול צ'לסי
(גודל טקסט)
רגעים של נוסטלגיה יעלו מחר (רביעי, 22:00) במשחק הסופרקאפ האירופי באיסטנבול, בו אלופת אירופה ליברפול תפגוש את מחזיקת הליגה האירופית צ'לסי, 14 שנים אחרי שהאדומים זכו באותה העיר בליגת האלופות לאחר משחק בלתי נשכח. 


באשר לליברפול, יורגן קלופ ושחקניו נראים דרוכים למפגש הכל-אנגלי בטורקיה, והקשר ג'יימס מילנר אמר לפני: "אנחנו נשחק נגד קבוצה שגם היא מהטופ, אבל חשוב לנו להתחיל את העונה בצורה טובה. ואין דרך אחרת מאשר לזכות בתואר". חשוב לזכור כי ליברפול הפסידה למנצ'סטר סיטי במשחק מגן הקהילה, כך שעבור המייטירדס זוהי הזדמנות נוספת לזכות בתואר ממש בפתיחת העונה.


מרבית שחקני הסגל של קלופ יעמדו לרשותו בהתמודדות, מלבד השוער אליסון הפצוע, שצפוי להיעדר בין 4 ל-6 שבועות ובמקומו הצטרף אנדי לונרגן כגיבוי לאדריאן, וכן ייעדר פיינליסט גביע העולם, דיאן לוברן. לפי ההודעה הרשמית של ליברפול, לוברן לא נכלל בסגל הקבוצה עקב מחלה, אולם ההערכות הן שהוא על סף מעבר לרומא תמורת 15 מיליון ליש"ט.


סאדיו מאנה צפוי לפתוח בהרכב, למעשה לראשונה מאז שחזר מגביע אפריקה ואחרי שרק עלה מהספסל בפתיחת הפרמיירליג. "אנחנו מחכים בקוצר לרוח למשחק. הוא מבין הגדולים שיש. איסטנבול היא עיר נהדרת" אמר המאמן, שראה את קבוצתו מפרקת 1:4 את נוריץ' במחזור הראשון של הליגה האנגלית.


סאדיו מאנה. צפוי לפתוח באיסטנבול ( OLI SCARFF/AFP/Getty Images)
מאנה. צפוי לפתוח באיסטנבול ( OLI SCARFF/AFP/Getty Images)


מנגד, הבלוז של פרנק למפארד לא התחילו את העונה בצורה מעודדת. אף לא אחד חזה את התבוסה 4:0 למנצ'סטר יונייטד במשחק הליגה הראשון, ונראה כי האיש החדש על הקווים יצטרך למצוא פתרונות לקראת המשחק נגד סגנית אלופת אנגליה. "זה הולך להיות לנו קשה מאוד. נהיה חייבים לבוא כמה שיותר מוכנים" הבהיר כוכב העבר וציין: "זה תואר שמעולם לא זכיתי בו". כריסטיאן פוליסיק עתיד לערוך בכורה רשמית בהרכב הכחולים, כשאוליבייה ז'ירו אמור לתפוס את עמדת חלוץ החוד. וויליאן ואנטוניו רודיגר הפצועים לא ייקחו חלק במשחק.


אוהדי הקבוצה הלונדונית יכולים לשאוב עידוד מהעובדה שקבוצתם הפסידה פעם אחת בלבד לליברפול בששת המפגשים האחרונים ביניהן. רגע היסטורי נוסף יירשם מחר בשריקת הפתיחה, לאחר שאופ"א פירסמה כי סטפני פרפאר הצרפתית תנהל את המשחק.




הרכבים משוערים
ליברפול: אדריאן, טרנט אלכסנדר-ארנולד, ג'ואל מאטיפ, וירג'יל ואן דייק, אנדי רוברטסון, ג'יימס מילנר, פאביניו, ג'ורדן הנדרסון, מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו, סאדיו מאנה.


צ'לסי: קפה אריזבלאגה, ססאר אספיליקווטה, קורט זומה, אנדראס כריסטיאנסן, מרקוס אלונסו, אנגולו קאנטה, ז'ורז'יניו, פדרו, רוס באקרלי, כריסטיאן פוליסיק, אוליבייה ז'ירו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי