ליאו מסי התאמן וצפוי לפתוח בבלומפילד, גם אגוארו בכוננות

ליאו מסי
ליאו מסי | FAYEZ NURELDINE/AFP via Getty Images

הכוכב הגדול נטל חלק באימון המסכם של ארגנטינה לפני ההמראה לישראל, חלוץ מנצ'סטר סיטי עשוי להחליף את אוקמפוס הפצוע ולערוך בכורה מחודשת באלביסלסטה. אורוגוואי תערוך את ההכנות האחרונות באצטדיון בנתניה

(גודל טקסט)
נבחרת אורוגוואי ערכה הבוקר (ראשון) אימון בבית המלון ובשעה 17:30 היא תעלה לכר הדשא באצטדיון בנתניה לאימון מסכם לקראת המפגש מחר נגד ארגנטינה (שני, 21:15 באצטדיון בלומפילד), אבל מי שכבר סיימה את ההכנות שלה למפגש היא האבלסיסלטה שערכה אימון בריאד, ערב הסעודית, והערב תנחת בישראל.


ארגנטינה, כידוע, גברה ביום שישי 0:1 על נבחרת ברזיל ולאחר המשחק תועד ברשתות החברתיות ליאו מסי כשהוא עם שקיות קרח על הברכיים, אך הבוקר הגיעה צפירת הרגעה כאשר הכוכב הגדול התאמן כרגיל וכפי שהצהיר כבר בסוף השבוע, יעמוד לרשות ליאונל סקאלוני אם הוא יבחר לשתף אותו.


השחקן היחיד שלא יעמוד לרשות סקאלוני מחר בתל אביב הוא שחקן סביליה, לוקאס אוקמפוס שנפגע במשחק נגד ברזיל ולא ייכלל בסגל. בארגנטינה טוענים שסקאלוני טרם החליט על ההרכב, אבל שמי שצפוי לזכות בדקות יקרות בבכורה מחודשת בנבחרת הוא חלוץ מנצ'סטר סיטי, סרחיו אגוארו שלא שותף נגד הסלסאו. אורוגוואי שיחקה גם היא ביום שישי וניצחה 1:2 בהונגריה, משם הגיעה ארצה אתמול בערב, ואם לא תפסיד מחר היא תסגור את שנת 2019 ללא אף הפסד (להוציא דו קרב פנדלים שהוביל להדחתה מהקופה אמריקה).






כידוע תהיה זו ההכנה האחרונה של שתי הנבחרות לקראת פתיחת משחקי מוקדמות מונדיאל 2022 והאצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום, לאחר שמעל 29,000 כרטיסים נמכרו תוך שעות ספורות. המשטרה הודיעה כי השערים ייפתחו בשעה 18:15 וההמלצה היא להגיע מבעוד מועד לאור בדיקות ביטחוניות כבדות שיהיו. החל מהשעה 17:00 ייערך מחוץ למגרש הפנינג שיכלול משחקי כדור, פעילויות לאוהדים, אוכל ומרצ'נדייז למכירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי