דיווח: אופ"א מאיימת להדיח את הקבוצות הבלגיות מהמפעלים האירופיים

אלכסנדר צ'פרין
אלכסנדר צ'פרין | AFP

ההתאחדות האירופאית שוקלת להעניש את הקבוצות מבלגיה, אם אכן יחליטו לא לחדש את העונה: "אנחנו מאמינים כי כל החלטה לסיים את הליגות בשלב זה היא מוקדמת ולא מוצדקת"

(גודל טקסט)

באופ"א ישנה אכזבה גדולה ממנהלת הליגה הבלגית, שביקשה מהקבוצות לסיים את העונה, דווקא אחרי ישיבת דירקטוריון נוספת של ההתאחדות האירופית בה הובהר כי יש לסיים את עונת 2019/20 גם במקרה של דחייה משמעותית.

כדי שהניסיון הבלגי לא ייצור תקדים בליגות נוספות, אופ"א שוקלת להעניש את הקבוצות הבלגיות עם הדחה מהמפעלים האירופיים אם אכן יוחלט לא לחדש את העונה. בארגון נמסר: "אנחנו בטוחים שנוכל לחדש את הליגות בחודשים הקרובים, עם הגדולות שיוחלטו על ידי הרשויות הציבוריות. אנחנו מאמינים כי כל החלטה לסיים את הליגות, בשלב זה היא מוקדמת ולא מוצדקת".

וכמו ברוב באירופה, גם מנהלת הליגות בישראל נוקטת באותם צעדים של אופ"א כאשר המטרה היא לסיים את העונה בכל מחיר. מוקדם יותר היום (שישי) מנכ"ל מנהלת הליגות בכדורגל ניקולס לב שלח מכתב למועדונים והבהיר: "יש לעשות את כל הדרוש בכדי לסיים את משחקי העונה במלואם ובאופן ספורטיבי, בכפוף למגבלות משרד הבריאות והרשויות ותוך שמירה על בריאות השחקנים".


יחמיץ את העונה האירופית הבאה? ליאור רפאלוב (KURT DESPLENTER / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי