סארי: "אפשר היה לראות את ההתלהבות מחדש של השחקנים"

שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים | Gettyimages

מאמן צ'לסי החמיא לשחקניו לאחר הניצחון על טוטנהאם בפנדלים בחצי גמר גביע הליגה: "הגיבו טוב מאוד לביקורת שלי". הזאר עקץ את האיטלקי: "זה לא משנה מה המנג'ר אומר". פוצ'טינו: "לפעמים אתה כובש, לפעמים לא"

(גודל טקסט)
לפני המשחק אתמול (חמישי) נגד טוטנהאם בגומלין חצי גמר גביע הליגה, תקף מנג'ר צ'לסי מאוריציו סארי במסיבת העיתונאים את אדן הזאר וטען שהוא לא מנהיג אלא רק שחקן מוכשר, ודרש ממנו לעשות את מה שמצופה ממנו על המגרש ולהוליך את הבלוז לגמר. זה בדיוק מה שהזאר עשה, כאשר כבש שער שהביא לצ'לסי ניצחון 1:2 ולאחר מכן ניצחון בפנדלים שהעלה אותה לגמר נגד מנצ'סטר סיטי ב-24 בפברואר. צ'לסי הצליחה ללא הרכש גונסלו היגוואין, שכבר התאמן לראשנה עם הקבוצה והיה על הקווים במשחק, אבל לא נרשם בזמן ולא יכול היה לשחק.


הזאר נשאל אחרי המשחק האם לדבריו של סארי היתה עליו השפעה, והוא ניצל את ההזדמנות לעקוץ את המנג'ר חזרה כשאמר לסקאי ניוז: "לומר את האמת, לא איכפת לי מה סארי אמר. זה לא משנה מה אומר המנג'ר. אני רק רוצה לעשות את המיטב עבור הקבוצה ואני מאושר". התשובה מראה שהזאר לקח ללב את הביקורת, אך אוהדי צ'לסי לא יאהבו את המצב החדש בו המאמן והכוכב ביחסים לא טובים, במיוחד בעונה בה הזאר עשוי להחליט בקיץ שהוא רוצה לעזוב לריאל מדריד. הבלגי הוסיף: "אני חושב שהסיכויים בגמר הם 50% לכל קבוצה. סיטי היא כרגע הקבוצה הטובה בליגה יחד עם ליברפול. הם זכו בהרבה תארים, אבל יש לנו קבוצה עם שחקנים גדולים".


הזאר נבחר למצטיין המשחק עם ציון 8 גם ב"דיילי מייל" וגם ב"מירור", שם כתבו: "המוטיבייטור סארי קיבל את הפרס שלו". דווקא ב"סאן" נכתב שהזאר הוכיח כי סארי צדק והיה צריך להעיר אותו מהתרדמה שלו. העיתון כתב: "זה מדהים שבנקאי לשעבר אומר עכשיו לאחד השחקנים הכי טובים בעולם איך לשחק כדורגל, ואולי כעת הוא יחזור להוכיח את המיטב שלו עבור הקבוצה".


MAIL SPORT: Spot on for the final #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/T3zWWWjV5j

— Neil Henderson (@hendopolis) 24 בינואר 2019


דויד לואיז, שנפצע בתחילת המשחק והיה חשש שלא יוכל להמשיך אך לבסוף היה זה שכבש את הפנדל המכריע, אמר: "הקבוצה הצליחה נפלא. בעיקר במחצית הראשונה יכולנו לכבוש גם ארבעה שערים. גם במחצית השנייה שלטנו, אבל לטוטנהאם היה מצב כיבוש אחד והם הבקיעו. ואז אפשר היה לראות את התגובה של הקבוצה ואת רוח הקרב שלנו".


צ'לסי הפסידה 2:0 בגביע הקהילה למנצ'סטר סיטי בתחילת העונה, אבל גם ניצחה אותה באותה תוצאה בליגה. סארי היה מאושר לאחר שדויד לואיז בעט את הפנדל המכריע פנימה אחרי שתי החמצות של אריק דייר ולוקאס מורה מטוטנהאם. הקבוצה הפסידה בליגה לארסנל במשחק האחרון, ואחרי המשחק סארי יצא בהתקפה על שחקניו וטען שאי אפשר להכניס להם מוטיבציה. אתמול הוא רמז הביקורת שלו השפיעה. "הם הגיבו טוב מאוד לביקורת שלי. בשלושת או ארבעת המשחקים האחרונים שלנו היתה לנו בעיה עם מוטיבציה. היתה לנו גם בעיה שהשחקנים הפסיקו ליהנות על כר הדשא. עם ההופעה הזאת והתוצאה הזאת אפשר היה לראות את ההתלהבות מחדש".


למה ביקר את שחקניו: "לא תקפתי את השחקנים שלי. רק אמרתי שיש לנו בעיה ואני חושב שאנחנו צריכים שתהיה לנו מוטיבציה. עכשיו צריך להמשיך עם זה".


שחקני צל'סי חוגגים.
שחקני צל'סי חוגגים. "אפשר היה לראות את רוח הקרב שלנו" (Gettyimages)


"דיילי מייל" כתב כי "טוטנהאם היא שוב הקבוצה שכמעט משיגה משהו. מכל השחקנים בעולם, דווקא אריק דייר שהיה גיבור האומה במונדיאל כשכבש בפנדל מכריע נגד קולומביה ברבע הגמר היה זה שהחמיץ הפעם את הבעיטה וגרר את טוטנהאם להפסד. השחקן שכינו אותו זה שקרח זורם בעורקיו ואין לו פחד ירה שישה מטרים מעל למשקוף".


טוטנהאם, ששיחקה ללא שלושת השחקנים הטובים שלה בדרבי חם מלא עבירות משני הצדדים, התאכזבה שוב ולא תגיע למצב שהיא יכולה לזכות בתואר. זה היה ההפסד השלישי של מאוריסיו פוצ'טינו בחצי הגמר של מפעל חשוב בשלוש העונות האחרונות. הוא סירב להאשים את אריק דייר שירה כדור לשמיים בפנדל: "הכל תלוי ברגשות שיש לך כשאתה בועט. לפעמים אתה כובש, לפעמים לא. אנחנו מאוכזבים שהפסדנו בצורה הזאת, אבל זה יכול לקרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי