סולשיאר לשחקנים: "חזרתם לשחק כמו אצל מוריניו"

סולשיאר
סולשיאר | Gettyimages

מאמן השדים האדומים כעס אחרי ההפסד לוולבס בגביע: "שכחתם את כל מה שלימדתי אתכם". איברהימוביץ' התראיין ב"מירור": "לפרגוסון מקום גדול בהיסטוריה של יונייטד, אבל המועדון חייב למצוא את הזהות החדשה שלו"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד ספגה שני הפסדים מפתיעים בתוך שבוע, ופתאום נשמעים קולות אחרים באולד טראפורד. אחרי ההפסד לארסנל בליגה וההדחה בגביע האנגלי מול וולבס, שוב מדברים על כך שמאוריסיו פוצ'טינו מועמד לאימון השדים האדומים ולא ברור אם אולה גונאר סולשיאר יוכרז כמנג'ר הקבוע של הקבוצה בפגרת הנבחרות, כפי שפורסם אחרי שיונייטד הדיחה באלופות את פריז סן ז'רמן.


סולשיאר לא רגוע ולפי הדיווחים האשים את שחקני יונייטד שהם חזרו ליכולת שלהם בימי ז'וזה מוריניו אחרי ההפסד במוליניו לוובלס 2:1. המאמן הנורבגי טען שיונייטד שיחקה כדורגל איטי והססן שגם מוריניו לא אהב לראות במקום לשחק בחדות ובנחישות.


המנג'ר אמר לשחקנים לנצל את פגרת הנבחרות כדי לנתח בעצמם את היכולת שלהם. בתקשורת האנגלית כתבו שהשחקנים אף פעם לא ראו את סולשיאר כל כך כועס והוא השתולל בחדר ההלבשה בסגנון שיטת "מייבש השיער" של אלכס פרגוסון וצעק על השחקנים: "שכחתם את כל מה שלימדתי אתכם. במקום לשחק על מתפרצות קלילות הפכתם את המשחק שלכם שוב למסורבל כמו בימים של מוריניו".


בתוך כך, זלאטן איברהימוביץ' התראיין ל"מירור" ודיבר בין היתר על מנצ'סטר יונייטד, וטען שההצלחה המטאורית של אלכס פרגוסון בעבר מונעת ממנג'רים אחרים להצליח. "כל מה שקורה אצל יונייטד משווים מיד לעידן פרגי. הם אומרים 'אם פרגי היה כאן זה לא היה קורה' או 'פרגי לא היה עושה את זה בדרך הזאת'. אם זה היה תלוי בי הייתי אומר 'אני לא רוצה יותר לשמוע על פרגי. זה היה בעבר ואני כמנג'ר רוצה לייצר את הסיפור שלי ביונייטד. לעשות היסטוריה משלי. לפרגי יש מקום גדול בהיסטוריה של יונייטד, אבל המועדון חייב למצוא כעת את הזהות החדשה שלו".



אולה גונאר סולשיאר. "חזרתם לשחק כמו אצל מוריניו" (Gettyimages)


הדור של כוכבי יונייטד 1992: "הם לא נמצאים יותר בקבוצה, אבל עובדים כפרשנים וכל הזמן מתלוננים נגד המועדון. אם הם רוצים לשנות משהו שינסו להגיע לעבוד במנצ'סטר יונייטד. אתה לא יכול לעבוד כל הזמן בטלוויזיה ולהתלונן על הקבוצה שלך".


פול פוגבה: "אנשי יונייטד לא אהבו את העובדה שהוא החל באקדמיה של הקבוצה והעדיף לעזוב, כי מי שהיה סביב פרגי אף פעם לא עזב אותו ולדעתי גם לא פתח את הפה בלי רשותו, אבל פוגבה כן. עכשיו הוא חזר ואני חושב שהוא ומרקוס ראשפורד הם גם בעלי פוטנציאל להצליח ברמה עולמית. פוגבה בחור טוב, מתאמן קשה, רוצה לשמוע ולקבל ביקורת. הוא מרוכז בעצמו ודבר לא משפיע עליו. גם ראשפורד הוא חלק מהעתיד של יונייטד. בהתחלה חשבתי שהוא שחקן לא קבוצתי, אבל עכשיו אני חושב ההיפך".


פיטורי מוריניו: "הוא יחזור מהר כי את מה שהוא עשה אי אפשר למחוק. לכל מקום שהלך הצליח. אני והוא אותו דבר. אף פעם לא אמרו עליי 'זלאטן איברהימוביץ'? שחקן טוב, אבל במה הוא זכה?' גם כשהגעתי ליונייטד זה היה כדי לזכות בתארים".


1. EXCLUSIVE Zlatan Ibrahimovic explains key problem Man Utd have with Sir Alex Ferguson and Class of '92 | @andydunnmirrorhttps://t.co/4lhRV7daGfpic.twitter.com/zzsXvAlEmI

— Mirror Football (@MirrorFootball) 18 במרץ 2019


פרמיירליג: "הקצב והאינטנסיביות מטורפים. האיכות פחות טובה. מבחינה טכנית הליגה אובר רייטד. לא מתחרט שלא שיחקתי בה יותר. אני מאמין שמה שצריך לקרות יקרה. הדבר היחיד שאני שואל הוא מה היה קורה אם הייתי מגיע אליה לפני 10 שנים. אני יכול רק להצטער עבור האוהדים".


מנצ'סטר סיטי: "היתה לי הצעה לבוא לסיטי, אבל לא הייתי בטוח שאהיה מאושר באיתיחד כי זו הייתה קבוצה עם אתגר אחר. במקרה של מילאן היא גם הייתה קבוצה חדשה עבורי, אבל הכרתי את העיר כי שיחקתי באינטר".


המאמן הטוב ביותר: "פאביו קאפלו ביובנטוס. הוא בא ואמר לי מיד, או שתכבוש עבורי שערים או שתשב ביציע. אני אוהב מאמנים כאלה. אני לא אוהב מאמנים שבאים ואומרים לך 'תשמע אתה הכי טוב בעולם', כי אני לא אוהב לשמוע דברים שכולם כבר יודעים".



מרקוס ראשפורד. "לחק מהעתיד של מנצ'סטר יונייטד" (AFP)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי