סולשיאר: "פוגבה ישחק יותר קדימה". ראיולה שוחח עם ריאל

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | AFP

יונייטד לא הרשימה אך חזרה לנצח. המאמן סיפר ששוקל לשנות את העמדה של הקשר, שלפי הדיווחים עשוי לעזוב לריאל מדריד. לראשונה מאז 2012: שלושה משחקני יונייטד כבשו במספרים דו ספרתיים. וגם: השיאים של ראשפורד

(גודל טקסט)
אפקט המנג'ר שקיבל את הג'וב רשמית באופן קבוע והפסיד מיד במשחק לאחר מכן לא עבד אתמול (שבת) על אולה גונאר סולשיאר. הנורבגי חתם לשלוש שנים באולד טראפורד , אבל זה לא הזיק ליונייטד שניצחה 1:2 את ווטפורד וחזרה לפחות זמנית למקום הרביעי שמוליך לליגת האלופות. יונייטד נכנסה למשחק מאוחר ונראתה די עצבנית בהתחלה, אבל מרקוס ראשפורד ואנטוני מרסיאל הרגיעו את האוהדים כשכבשו כל אחד את השער העשירי שלו בליגה. לראשונה מאז 2012 שלושה משחקני יונייטד כבשו במספר דו ספרתי, אחרי שרומולו לוקאקו כבש העונה 12 שערי ליגה.


ב"מירור" נכתב שסולשיאר הפך ל"מיוחד" ו"הנבחר" של יונייטד, אבל גם הוא יודע כעת מה גודל האחריות על כתפיו, והג'וב האמיתי שלו מתחיל רק עכשיו. האוהדים מרוצים בינתיים וקיבלו אותו בכרזות: "אתה אגדה". החדשות הטובות כמובן הם שסולישאר חזר לנצח לאחר שני הפסדים: בליגה נגד ארסנל ובגביע נגד וולבס והשיג ניצחון משמעותי. זה היה ניצחונו ה-15 ב-20 משחקים על הקווים.


יחד עם זאת "מירור" נכתב שהיכולת של יונייטד לא היתה מזהירה: "בחלקים רבים של המשחק ווטפורד היתה טובה יותר". במספרים זה נראה עוד יותר ברור: ווטפורד בעטה 20 פעמים לשער ויונייטד רק שמונה. נקודת אור גדולה היא מרכוס ראשפורד שמאז הופעת הבכורה שלו במועדון בפברואר 2016 כבש 45 שערים עבור יונייטד, יותר מכל שחקן אחר במועדון. החלוץ זכה למחמאות ממאמנו. על המבשל לוק שואו אמר סולשיאר: " יש לו המון יכולות ואני מחכה שהוא ישתחרר עד הסוף ויפרח".


45 – Since his debut for Manchester United in February 2016, Marcus Rashford has scored 45 goals for the club in all competitions, more than any other player. Local. #MUNWATpic.twitter.com/IDO8Xj6jCF

— OptaJoe (@OptaJoe) 30 במרץ 2019


סולשיאר נשמע מתרץ: "התחלנו את המשחק חלש מאוד. סבלנו מפציעות של כמה שחקנים וגם מהעובדה שמדובר במשחק ראשון לאחר פגרת הנבחרות. ווטפורד קבוצה טובה ולא היו לה הרבה שחקנים שנעדרו בפגרה. ווטפורד הייתה ראויה להוביל אבל אנחנו כבשנו ראשונים והשער של ראשפורד היה גדול. כריס סמוליג ופול ג'ונס היו מצוינים בהגנה. אחרי ההפסד נגד וולבס לקחנו לעצמנו מטרה לנצח את שאר שמונה המשחקים שנותרו, אבל כל אחד יודע שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר". על כך שהתקשו מול קבוצה בינונית אמר המאמן: "הם אחת הקבוצות הכי התקפיות בליגה והעפילו לחצי גמר הגביע".


פול פוגבה הפגין את אחד המשחקים החלשים שלו תחת סולשיאר, שאמר אחרי המשחק כי הוא שוקל להציבו בעמדה קדמית יותר ממה ששיחק ולא כמו בנבחרת צרפת שהם הוא משחק מאחור. הנורבגי אמר: "פול שחקן חשוב מאוד עבורנו. לא הצלחנו להחזיק היום בכדור יותר מ-50 אחוז בבית וזה לא טוב. האמת שפוגבה שיחק שני משחקים עם צרפת בתפקיד אחר ואולי אנחנו צריכים להחזיר אותו לתפקיד יותר התקפי. הוא יודע להתקיף ולהגן, אך היו לנו שחקנים שיעשו את עבודות ההגנה".


האם פוגבה יישאר ביונייטד? לפי ידיעות שפורסמו מינו ראיולה, סוכנו של פוגבה, שוחח כבר פעמיים עם ראשי ריאל מדריד. לסוכן היו יחסים רעים עם הבלנקוס, אבל כעת התמונה השתנתה. עוד שחקן שלא ברור האם יישאר ביונייטד הוא השוער דויד דה חאה. לפי ידיעות שפורסמו באנגליה, דה חאה מתעקש להרוויח 350 אלף ליש"ט לשבוע אחרת הוא עשוי להימכר בקיץ לפאריס סן ז'רמן. חוזהו מסתיים בקיץ 2020. פ.ס.ז' תציע עליו 60 מיליון ליש"ט. 



פול פוגבה במשחק נגד ווטפורד ( Shaun Botterill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי