דני רוז: "הגזענות בלתי נסבלת, לא יכול לחכות עד שאפרוש"

דני רוז
דני רוז | AFP

קשר טוטנהאם הגיב על הקריאות של אוהדי מונטנגרו כלפיו וכלפי חבריו לנבחרת אנגליה: "לא עושים כלום נגד זה. אני רק מחכה שחמש או שש שנים יעברו וזה יהיה מאחוריי. העונשים? הקנס הוא סכום שאני מוציא בלילה אחד"

(גודל טקסט)

הדיון בנושא הגזענות בכדורגל האנגלי לא פוסק. אחרי ראחים סטרלינג וקאלום הודסון-אודוי, גם דני רוז מגיב לקריאות הגזעניות ויוצא בהצהרה מעט מפתיעה: "אני לא יכול לחכות עד שאפרוש מכדורגל".

רוז אמר את הדברים לאחר הניצחון של טוטנהאם 0:2 על קריסטל פטאלאס ביום רביעי, כשהוא מתכוון לקריאות שספג במהלך המשחק של נבחרת אנגליה על מונטנגרו במוקדמות היורו. לטענתו, הוא לא הגיב על כך אז כיוון שלא רצה לפגום בחגיגות של חבריו לאחר ה-1:5 המרשים.

ב"דיילי מייל" התפרסמו הבוקר (שישי) ציטוטים של המגן האנגלי, שאמר: "נמאס לי. כרגע, הבאתי את עצמי למצב שבו אני רק חושב שיש לי עוד חמש או שש שנים בכדורגל ואני לא יכול לחכות עד שזה יהיה מאחוריי, לפי איך שאני רואה את המצב במשחק כיום".

דני רוז.
דני רוז. "את המאמן שלי מרחיקים רק כי בא בטענות לשופט" (AFP)

"זה פשוט מצב של 'נו, אין מה לעשות'. אתה פשוט חייב להמשיך כרגיל. יש כל כך הרבה פוליטיקה בכדורגל ואני כבר לא יכול לסבול את זה. ואלה שנענשים על גזענות, נקנסים בסכום שאני מוציא בבילוי של לילה אחד בלונדון", הוסיף רוז, "אז למה מצפים? ככה זה לא ייפסק.".

"המאמן שלי פוצ'טינו הורחק לשני משחקים רק כי בא בטענות כלפי השופט. אבל כשאוהדים של נבחרת קוראים קריאות גזעניות, הנבחרת משלמת סכום פצפון. זו פארסה. עד שלא יהיה עונש אמיתי, הקריאות יימשכו. אי אפשר לצפות למשהו אחר".

על פי רוז, הוא ציפה לקריאות גזעניות מצד אוהדי מונטנגרו כיוון שהוא ספג קריאות דומות מצד אוהדי סרביה כששיחק נגדם במדי הנבחרת הצעירה. "אני חייב להגיד כמובן שזה רק מיעוט קטן מהאוהדים שעושים את זה, זאת אחת הסיבות שלא העליתי את זה אחרי המשחק. כמובן שזה לא השפיע על המשחק שלי, אני ילד גדול. אבל כשאתה עובר דברים כאלה, שלוש נקודות זה לא הדבר הכי חשוב עבורך. אני רק רציתי שהמשחק ייגמר".

קאלום הודסון אודוי. גם הוא היה מושא לקריאות גזעניות (Gettyimages)
קאלום הודסון אודוי. גם הוא היה מושא לקריאות גזעניות (Gettyimages)

דני רוז וטוטנהאם ייארחו ביום שלישי את מנצ'סטר סיטי למשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות, ואחרי המשחק בשבת הבאה נגד האדרספילד ימצאו את עצמם באיתיחאד למפגש כפול מול החבורה של פפ, בגומלין הצ'מפיונס ובליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי