צפו: 80 דקות לבירם כיאל בברייטון, שער גאוני לדאולופאו

בירם כיאל
בירם כיאל | Gettyimages

הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-10, ורשם דקות ליגה משמעותיות לראשונה ב-2019. הספרדי של ווטפורד המשיך ללהוט ב-1:2 על האדרספילד, תיקו 2:2 בין ווסטהאם ללסטר, ניוקאסל גברה 1:3 על סאות'המפטון, פרס כבש שלושער

(גודל טקסט)
המחזור ה-35 בפרמיירליג נמשך היום (שבת), לאחר שבפתיחת המחזור מנצ'סטר סיטי השיגה נקמה כניצחה 0:1 קטן אך חשוב את טוטנהאם. המשחקים נמשכו כשפולהאם, שכבר ירדה לצ'מפיונשיפ השיגה ניצחון ניחומים על בורנמות', דאולפאו הוביל את ווטפורד לניצחון מרשים על האדרספילד, ווסטהאם קטעה את רצף ההפסדים, אך איבדה יתרון בדקה ה-92 וסיימה בתיקו דרמטי נגד לסטר. בירם כיאל שיחק 83 דקות בתיקו של ברייטון. במשחק שנעל את היום ניוקאסל יצאה באופן כמעט סופי ממאבקי התחתית לאחר 1:3 על סאות'המפטון


וולבס – ברייטון 0:0
הפעם האחרונה שבירם כיאל ציין יותר מ-10 דקות משחק בליגה האנגלית, הייתה ב-24 לנובמבר 2018. גם את המשחק היום הוא פתח על הספסל, אך בזכות פציעה של דייבי פרופר ההולנדי בדקה העשירית, הגרזן ששיחק בעבר במכבי חיפה נקרא לדגל והיה החילוף הראשון של מאמנו כריס יוטון.



At the half hour mark…

Matchday Live is presented by @SnickersUKcom.

Listen ➡️ https://t.co/9SQvJscgsG

#WOL 0-0 #BHAFCpic.twitter.com/OKdletQaha

— Brighton & Hove Albion ⚽️ (@OfficialBHAFC) April 20, 2019


הישראלי הרשים מהספסל, היה נראה אקטיבי ואף הגיע למצב מסוכן בדקה ה-53 כשבעט טיפה מעל המשקוף, אך קבוצתו התקשתה למצוא את הרשת. ברייטון אמנם קטעה את רצף חמשת ההפסדים בכל המסגרות אך כבר רושמת שישה משחקים ללא ניצחון, והיא רחוקה רק 3 נקודות מקרדיף, שנמצאת מתחת לקו האדום במקום מוביל לליגת המשנה.


למרות זאת, כיאל יכול לחייך טיפה. נגד וולבס הישראלי רשם יותר דקות ליגה מבכל ארבעת החודשים האחרונים, ושותף לראשונה מאז הניצחון על האדרספילד בתחילת חודש מרץ, אז שיחק רק 5 דקות.


האדרספילד – ווטפורד 2:1
ביום שני האחרון, הזאבים התבטלו נגד ארסנלללא הכוכב הגדול ג'רארד דאולופאו, והפסידו 1:0 בעקבות טעות ענקית של השוער בן פוסטר. היום הכוכב הגדול חזר והוביל את קבוצתו לניצחון סוחף על האדרספילד. כבר בדקה ה-5, כדור ברחבת האורחים הגיע לקשר הספרדי, שלהטט מול המגן שמולו, זז במקום ובעט חלש אך מדויק לקורה וישר לרשת. 0:1 לווטפורד.




The magic man! @gerardeulofeu#HUDWATpic.twitter.com/WK1tAe5IRF

— Watford Football Club (@WatfordFC) April 20, 2019


בדקה ה-80 הזאבים שוב יצאו להתקפה, סימה חדר נהדר מהאגף השמאלי, העביר כדור רוחב לאמצע, גריי בעט חזק אך נעצר, ודאולופאו שוב היה במקום הנכון, הסתער על הריבאונד ושחרר בעיטה חזקה לרשת. 0:2 לווטפורד. בדקה ה-93 גראנט השיג שער ניחומים שלא הספיק. בעקבות התיקו של וולבס עולים למקום ה-7 בטבלה ומקווים לראות את מנצ'סטר סיטי זוכים בגביע כדי להשתחל לליגה האירופית.


ווסטהאם – לסטר 2:2
כנראה המשחק המהנה ביותר של המחזור. בקרב על טהרת אמצע טבלת הליגה האנגלית, הפטישים קטעו את רצף 3 ההפסדים והשיגו ניצחון מרשים על חשבון השועלים. בדקה ה-37, מארק נובל הרים כדור גבוה מהאגף השמאלי ומיכאיל אנטוניו היה במקום הנכון כדי לסיים בנגיחה חזקה. 0:1 לווסטהאם.


בדקה ה-67, ג'ימי וארדי היה המוציא לפועל העיקרי של לסטר, כמו תמיד. צ'ילוול הרים כדור מהאגף השמאלי והחלוץ האנגלי סיים בבעיטה שטוחה מהאוויר, 1:1. ובדקה ה-82, הריבאונד של בעיטה לקורה הגיע ללוקאס פרז, שמקרוב גלגל בקלות את הכדור לרשת. 1:2 לווסטהאם. ואז, בדקה ה-93, טילמנס מצא את הארווי בארנס בכדור עומק מצוין והשיג תיקו דרמטי לשועלים. 2:2 בסיום



It ends all square at London Stadium. A late Harvey Barnes strike means we share the points.#WHULEI#COYIpic.twitter.com/nBXQ0soWWi

— West Ham United (@WestHamUtd) April 20, 2019


סאות'המפטון – ניוקאסל 3:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
בתפיחת העונה ניוקאסל שביצעה רכש דל בקיץ, סומנה על ידי רבים שסתיים את העונה מתחת לקו האדום ותנשור בחזרה לצ'מפיונשיפ לאחר שלוש עונות, אבל רפא בניטס כנגד כל הסיכויים הבטיח הערב מבחינה מעשית את הישארותם של מגפייס לאחר 0:2 בקרב התחתי נגד סאות'המפטון. בדקה ה-27 איוסה פרס העלה את האורחת על לוח התוצאות עם בעיטה מחוץ לרחבה וכעבור ארבע דקות הספרדי המצוין השלים צמד והכפיל את היתרון. מריו למינה החזיר את הקדושים למשחק עם שער מצמק בדקה ה-59, אבל זה היה הערב של איוסה פרס שהשלים שלושער בדקה ה-87 לאחר נגיחה חזקה וסגר את הסיפור.



משחק ענק לאיוסה פרס (Gettyimages)


תוצאה נוספת
בורנמות' – פולהאם 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי