פירמינו התאמן בליברפול ויהיה כשיר לגמר ליגת האלופות

רוברטו פירמינו
רוברטו פירמינו | Gettyimages

הקבוצה של קלופ עורכת מחנה אימונים בספרד לקראת הגמר, והברזילאי שהחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים יחלים סופית עד ה-1 ביוני. מאנה: "מתרגשים לקראת המשחק ורוצים לזכות בגביע". וגם: האנגלים יצרפו כוכב גדול?

(גודל טקסט)
ביום ראשון שעבר סיימה ליברפול במקום השני בליגה האנגלית על אף שעשתה עונה הירואית. לאחר שבוע של מנוחה, הקבוצה החלה בהכנות לקראת גמר ליגת האלופות ביום שבת הבא נגד טוטנהאם. הקבוצה של יורגן קלופ המריאה כבר אתמול למחנה אימונים קצר במרבלה שבמלאגה, בדיוק כמו בשנה שעברה. החדשות הטובות הגיעו מכיוונו של רוברטו פירמינו. החלוץ הברזילאי נפצע כזכור ב-25 באפריל והחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים של העונה. פירמינו סיים אימון כמעט מלא, יעביר הילוך לאט לאט עם תוכניות מיוחדת שקיבל מהצוות הרפואי של המועדון, ויהיה כשיר לגמר.


בינתיים, סאדיו מאנה התראיין לאתר הרשמי של המועדון. החלוץ כבש בשנה שעברה את שער השוויון הזמני בגמר נגד ריאל מדריד. מאנה אמר לקראת הגמר: "צברנו ניסיון בהשוואה לשנה שעברה. ריאל מדריד הייתה חזקה אך לדעתי סבלנו מחוסר מזל. אנחנו מתרגשים לקראת המשחק הזה ורוצים מאוד לזכות בגביע. הליגה מאחורינו, בכדורגל אתה תמיד מקבל הזדמנות שנייה ומנסה שוב".


מאנה סיים את העונה עם 22 שערי ליגה וזכה בתואר הכובש המצטיין יחד עם חברו מוחמד סלאח. על הפרס: "אני מאוד גאה. כשהייתי צעיר מעולם לא חשבתי על זכייה תואר כזה. אני רוצה לכבוש אפילו יותר שערים בעונה הבאה וחושב על תארים קבוצתיים כמו אליפות אנגליה וליגת האלופות". בכל המסגרות העונה כבש 26 שערים. על ימי המנוחה: "החופשה הייתה חשובה לנו כדי שנתאושש. שיחקנו כל כמה ימים וזה היה לא קל".




מי שמאוד רוצה לשחק בגמר ליגת האלופות הוא ג'ואל מאטיפ: "גמר ליגת האלופות הוא המשחק הכי גדול בעונה. המשחק יהיה שונה מצמד משחקי הליגה. אנחנו בהחלט מסוגלים לנצח". הבלם שיחק ב-19 מ-22 המשחקים האחרונים והשתפר משמעותית בחצי השני של העונה: "בתחילת העונה סבלתי מפציעות ובצדק נשארתי בחוץ. בהמשך יכולתי להפגין את היכולת הטובה שלי ואני מאושר".


עד גמר ליגת האלופות, ליברפול לא מתכננת מהלכים לקראת העונה הבאה, אך באנגליה מנסים לשער מה תהיה רשימת הקניות של יורגן קלופ ב"דיילי מייל" נכתב על לא פחות מ-12 מועמדים. היהלום שבכתר הוא ז'ואאו פליקס מבנפיקה. עוד שמות שהוזכרו הם חכים זייך, שבאייאקס כבר אישרו שיעזוב את המועדון, טימו ורנר חלוצה של לייפציג, וכן ניקולה פפה מליל והקשר הסקוטי של בורנמות', ראיין פרייזר, שמבוקש גם בארסנל ומנצ'סטר יונייטד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי