ארסנל תוכל להוציא רק 45 מיליון ליש"ט על רכש, זאהה לא יגיע

ווילפריד זאהה
ווילפריד זאהה | Gettyimages

בעקבות ההפסד בגמר הליגה האירופית, לתותחנים יהיה תקציב מוגבל בחלון ההעברות וחלוץ קריסטל פאלאס מחוץ לתמונה. אמרי ייאלץ ןלהסתפק בראיין פרייז'ר, אלא אם כן יצליח למכור את מסוט אוזיל

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
ההפסד של ארסנל 4:1 לצ'לסי בגמר הליגה האירופית ישפיע על התותחנים הרבה יותר מאשר אי השתתפות בליגת האלופות, מסתבר. משמעות הכישלון במירוץ לתואר אירופי היא שלאונאי אמרי יהיו בקיץ רק 45 מיליון ליש"ט להוציא על רכש, חצי ממה שהוא היה יכול לבזבז לו היה מנצח את הבלוז.


ארסנל תכננה מסע רכש נרחב בחלון ההעברות הקרוב, ובין השמות שהיו אמורים להגיע לאמירויות היו ווילפריד זאהה וג'יימס מדיסון. מחירו של זאהה, שעל פי "סקאי ספורט" כבר פתח בשיחות עם אנשי המועדון, מוערך בכ-80 מיליון ליש"ט, סכום שהתותחנים לא יוכלו להרשות לעצמם. בנוסף, חלוץ קריסטל פאלאס הצהיר יותר מפעם אחת שהוא מעוניין לעבור למועדון שמשחק בליגת האלופות וכזכור, לשם ארסנל לא תגיע.


ג'יימס מדיסון הוזכר יותר מפעם אחת כמועמד להגיע, אבל מחירו הגבוה (כ-60 מיליון ליש"ט) ימנע מאמרי להשיג אותו. קשר לסטר, אגב, כבר נמצא על הכוונת של טוטנהאם שמתכננת להוציא סכומים גדולים על החתמות חדשות. עוד שחקן שכנראה לא יגיע לארסנל הוא בלם לייפציג דאיו אופאמקאנו, עליו דורשת הקבוצה הגרמנית 30 מיליון יורו.


ג'יימס מדיסון. מתרחק מהאמירויות (Gettyimages)
ג'יימס מדיסון. מתרחק מהאמירויות (Gettyimages)


המועדון הלונדוני יסתפק ב"חלופות זולות", כך על פי "דיילי מייל", ביניהם ראיין פרייז'ר מבורנמות' ושם שכבר הוזכר ברשימות של אמרי, מגן חטאפה דז'נה דקונאם.


העיתון האנגלי מציין גם שמאמן ארסנל רוצה למכור שחקנים על מנת לאפשר רכש נרחב יותר, והראשון בדרך החוצה הוא מסוט אוזיל. הגרמני הוא המשתכר הגבוה ביותר של התותחנים, כשהוא מרוויח 350,000 ליש"ט לשבוע, ובהנהלה כבר החלו בניסיונות למצוא לו קבוצה חדשה. גם האוהדים לא מרוצים מאוזיל, שהראה יכולת חלשה במיוחד בגמר נגד צ'לסי. עוד שמות שצפויים להיחתך הם הנריק מחיטריאן ושחודראן מוסטאפי.


בנוסף, ארסנל צפויה לחסוך כ-50 מיליון לשי"ט במשכורות בעקבות עזיבתם של של ארון ראמזי, שיעבור כשחקן חופשי ליובנטוס, דני וולבק המסיים חוזה ופטר צ'ך שאמור לפרוש. האם זה יעזור לאמרי להרחיב את הרכש שלו ולהביא שחקנים שיביאו את הקבוצה למקום טוב יותר בעונה הבאה? בסוף הקיץ נגלה.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי