דיווח: סולשיאר מאמין שיצליח לשכנע את פוגבה להישאר

אולה גונאר סולשיאר, פול פוגבה
אולה גונאר סולשיאר, פול פוגבה | AFP

מאמן מנצ'סטר יונייטד שנמצא בקשר מיוחד עם הצרפתי, ישוחח עם הקשר שהצטרף למחנה באוסטרליה במטרה שלא יעזוב. בקבוצה בונים שהישארותו הצפויה של דה חאה, תפקיד מנהיג הצעירים והאווירה הטובה יסייעו בכך

(גודל טקסט)

אף אחד לא יודע היכן ישחק פול פוגבה בעונה הבאה, אך ברור שהוא לא רוצה להישאר במנצ'סטר יונייטד. השחקן כבר הודיע שהוא מוכן לאתגר חדש בקריירה וסוכנו מינו ראיולה התבטא אף הוא בנושא. הדיווחים על מעבר לריאל מדריד או ליובנטוס הולכים ומתחזקים ולשתיהן יש את הכוח הפיננסי לעמוד בעלויות שלו. ולמרות זאת, במנצ'סטר יונייטד מאמינים שהמצב עדיין לא אבוד.

מנצ'סטר יונייטד בשלב זה לא הציבה תג מחיר, לא מנהלת שום מו"מ על מכירתו ובטח לא פותחת את הדלתות. היא לא רוצה למכור. צריך לזכור שבאנגליה חלון ההעברות מסתיים כבר ב-8 באוגוסט, והשדים האדומים לא רוצים להישאר קרחים מכל הכיוונים. בדיווח ב"אס" הזכירו שהעברתו של כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד לפני עשור, נסגרה למשל מבעוד מועד.

השחקן חזר מחופשה ולא עשה בעיות ועל אף רצונו לעזוב הוא התייצב לפתיחת האימונים והמריא עם הקבוצה למחנה באוסטרליה. המאמן אולה גונאר סולשיאר, שאימן את הצרפתי גם בקבוצת המילואים של המועדון, יעשה הכל כדי לשנות את דעתו וישוחח איתו בהקדם האפשרי. לפוגבה יוצע להיות זה שיוביל את מנצ'סטר יונייטד החדשה שבנויה הפעם על יותר שחקנים צעירים, ובמועדון רוצים להבטיח את הישארותו של דויד דה חאה כדי להוכיח לקשר שהקבוצה תישאר תחרותית על אף שלא תשחק בליגת האלופות בעונה הבאה. ביונייטד מקווים שאם האווירה הטובה ממחנה האימונים תימשך, יחד עם תוצאות טובות שיושגו במשחקי ההכנה – הצרפתי ישקול מחדש את עתידו.


פוגבה מול הזאר. ישחקו יחד בעונה הבאה או שסולשיאר יצליח במשימה? (Gettyimages)

מנגד ב"סאן" נכתב שריאל מדריד הקדימה את יובנטוס במירוץ אחרי הקשר, והספרדים יסכימו לשלם עליו 150 מיליון יורו. המאמן זינדין זידאן שכנע את פוגבה להצטרף לבלאנקוס על חשבונה של יובנטוס.

בינתיים, סוכנו של השחקן, מינו ראיולה, התראיין שוב, הפעם ל-'TalksSPORT' ואמר: "פוגבה מעולם לא עשה שום דבר רע, הוא תמיד היה מקצוען וכיבד את המועדון בכל דרך. הקבוצה יודעת זמן רב מה רצונו, חבל שיש אנשים שמותחים ביקורת בלי שהם יודעים את כל המידע. חבל לי שמנצ'סטר יונייטד לא עוצרת את הביקורת הזו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי