יונייטד דורשת 200 מיליון יורו, ריאל עשויה לוותר על פוגבה

פוגבה וסולשיאר
פוגבה וסולשיאר | Gettyimages

המאמן סולשיאר לוחץ להשאירו ומביע אופטימיות: "לא מוטרד ממה שאמר, משוכנע שאוכל לתת לו אתגר חדש", ותג המחיר של המועדון מסובך עבור הבלאנקוס שחייבים למכור שישה שחקנים כשהדד ליין מאוד לוחץ

(גודל טקסט)
לפני תחילת הקיץ, פול פוגבה סימן כאחד המלפפונים הלוהטים ביותר. הקשר הצרפתי, יחד עם סוכנו מינו ראיולה, הפעילו לחץ גדול על מנצסטר יונייטד במטרה שתאפשר לו לעזוב ולחוות אתגר חדש. בינתיים, הקשר החל את קדם העונה יחד עם השדים האדומים, ובזמן שעסקאות ענק אחרות כבר נסגרו בכדורגל האירופי – אנטואן גריזמן, ז'ואאו פליקס, אדן הזאר וגם מתייס דה ליכט – לא מן הנמנע שפוגבה ימשיך ביונייטד, כשצריך לזכור: חלון ההעברות באנגליה נסגר ב-8 באוגוסט.


המאמן אולה גונאר סולשיאר הודה בראיון במסיבת העיתונאים שהוא משוחח איתו לא מעט ומנסה לשכנע אותו להישאר: "אני יודע מה פול חושב, לא הטריד אותי מה שאמר, אני משוכנע שאני יכול לתת לו אתגר חדש. אם הוא ישחק כמו שהוא יודע, כפי שהיה בתחילת דרכי, אם נצליח לגרום לו לשחק ככה שוב – נרוויח הרבה, וגם הוא (אפילו בתקשורת)".


הנורבגי סיפר שכרגע לא הגיעה הצעה לגבי השחקן ושהוא תמיד התנהג למופת. גם האפשרות למנות אותו לקפטן החדש על חשבון אנטוניו ולנסיה שעזב נשקלת ברצינות וכמובן שהוא יהיה מנהיג הקבוצה החדשה שתיבנה סביבו.




בינתיים, למרות שזינדין זידאן להוט לצרף את הצרפתי, הבלאנקוס בבעייה. בשער ה"מארקה" נכתב הבוקר על שהאנגלים מתעקשים שלא למכור אותו והציבו תג מחיר דמיוני של 200 מיליון יורו. בעיתון נכתב שגם המאמן מבין שהעסקה מורכבת ובעייתית ומתחיל להפנים שייתכן וזה לא יקרה, בטח כשריאל מדריד צריכה למכור למכור שישה שחקנים כדי לעמוד בחוקי הפייר פליי הפיננסי ומאוד מתקשה לעשות זאת.


גם באנגליה התייחסו לעניין באריכות. בשער ה"סאן" הבוקר נכתב "פול פוגבה האחר", כשהמאמן הנורבגי מבטיח שהשחקן ישנה את דעת הקהל באולד טראפורד כלפיו בזכות יכולתו על כר הדשא ו"הופעות של אלוף".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#LaPortada El United no afloja con Pogba ️

A post shared by MARCA (@marca) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי