באנגליה התלהבו ממנצ'סטר יונייטד: "התהילה חזרה!"

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | OLI SCARFF/AFP/Getty Images

לאחר ערב קסום בו הכל התחבר לשדים האדומים, בממלכה מתמוגגים: "זה מרגיש נפלא!". ג'יימס שכבש בבכורה: "איזו תוצאה, רגע מיוחד". ראשפורד ומרסיאל זכו למחמאות. וגם: הרקורד של פוגבה ששוב דיבר על עתידו

(גודל טקסט)
אוהדי מנצ'סטר יונייטד הרגישו אתמול (ראשון) לפחות למחצית אחת – כמו פעם. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר הזכירה נשכחות כשפירקה 0:4 את צ'לסי במשחק הפתיחה של הליגה האנגלית, ניצחון ענק לו איש לא ציפה. הקבוצה שמכרה הקיץ את רומלו לוקאקו ולא החתימה אף חלוץ בכיר במקומו, לא התחזקה מספיק לטענת אוהדיה וסיימה את העונה שעברה עם חמישה משחקים ברציפות ללא ניצחון – גנבה את כל הכותרות של מחזור הפתיחה בממלכה.


זה היה הניצחון הגדול ביותר של יונייטד על צ'לסי באולד טראפורד מאז 1965 במסגרת הליגה, כאשר גם בגמר הגביע האנגלי ב-1994 זו הייתה התוצאה. המחליף, דניאל ג'יימס, לא היה צריך יותר מ-16 דקות כדי לכבוש שער בכורה בקבוצה. "זה מרגיש טוב!", נכתב על שער "מירור" על רקע תמונה של ג'יימס חוגג, "יונייטד של סולשיאר ניצחה בסטייל וחזרה לימי התהילה".  הקשר עצמו כתב: "איזו תוצאה! רגע מיוחד לי ולמשפחתי, להבקיע בבכורה שלי באנגליה באולד טראפורד. אין הרגשה טובה יותר".


פול פוגבה, שבכלל רצה לעזוב, סיפק בישול חלומי בדרך לשער השלישי. מאז שהנורבגי עומד על הקווים באולד טראפורד, הקשר היה מעורב ב-18 שערים בליגה (10 שערים ועוד 8 בישולים) – יותר מכל אחד אחר חוץ מסרחיו אגוארו (גם 18). רק 95 שניות עברו בין השער השני של השדים האדומים ועד השער השלישי – בליץ'. האמת היא שלפי הסטטיסטיקה – לצ'לסי לא היה סיכוי. ב-279 המקרים בהם המארחת הובילה באולד טראפורד במחצית – היא מעולם לא הפסידה: 263 פעמים היא ניצחה ועוד 16 משחקים הסתיימו בתיקו.



אנתוני מרסיאל ומרקוס ראשפורד חוגגים ( Julian Finney/Getty Images)


בחזרה לצרפתי, הקשר, כהרגלו, אוהב לדבר על עתידו וסיפק אמירה שאולי תעצבן את האוהדים. פוגבה אמר: "אני תמיד בסדר גמור כשאני מגיע לשחק כדורגל. אני משחק טוב. זו העבודה שלי. אני אעשה כמיטב יכולתי בכל פעם. נכון לעכשיו אני לא יודע מה יהיה בעתיד, אלה סתם מילים. היה לי כיף עם החבר'ה, אני רוצה לנצח את כל המשחקים".


צמד חלוצי החוד הצעירים של מנצ'סטר יונייטד זכו לשבחים. אנתוני מרסיאל כבש את השער החשוב במשחק, כנראה – השער השני שהביא להתפרקות של צ'לסי, ונראה נהדר עם החולצה מספר 9 אותה לבש מרומלו לוקאקו. מאז הופעת הבכורה שלו בקבוצה בספטמבר 2015, הוא כבש 49 שערים עבור השדים האדומים – יותר מכל שחקן אחר. ב-BBC בחרו במרקוס ראשפורד כשחקן המצטיין והזכירו בעיקר את הפנדל שכבש ברגע קריטי: " לאנגליה מעולם לא היה בועט כה בטוח". הוא כבש גם את השער הקריטי נגד פריס סן ז'רמן בעונה שעברה וגם נגד קולומביה בדו קרב הפנדלים. האנגלע בעט עד היום ארבעה פנדלים בקריירה והצליח בכולם.


כמוכן, זו הייתה הפעם השלישית בלבד בה הקבוצה שומרת על שער נקי תחת הדרכתו של סולשיאר. הארי מגוייר שנבחר לשחקן המצטיין, כתב לאוהדים ברשתות החברתיות: "גאה לערוך את הופעת הבכורה שלי במשחק כזה נהדר עם אווירה מדהימה באולד טראפורד. היה נהדר לנצח ככה ולהשיג שלוש נקודות".
 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי