קלופ: "קשה מאוד לשחק בברנלי". סולשיאר דרוך לסאות'המפטון

יורגן קלופ
יורגן קלופ | BULENT KILIC/AFP/Getty Images

לקראת המחזור הרביעי בפרמיירליג: המאמן הגרמני הבהיר: "מתקשים שם באופן קבוע". המאמן הנורווגי: "נבוא עם הסכין בין השניים". גווארדיולה לפני ברייטון: "יפעילו עלינו הרבה לחץ". למפארד: "שפילד מרשימה"

(גודל טקסט)

הליגה האנגלית מתחילה להיכנס לקצב, ומחר (שבת) ייצא לדרך המחזור הרביעי בליגה הטובה בעולם. ליברפול המושלמת תנסה להמשיך את רצף הניצחונות המרהיב נגד ברנלי, בעוד מנצ'סטר סיטי האלופה תתמודד בביתה נגד ברייטון. מנצ'סטר יונייטד תנסה לחזור למסלול הנכון כשתפגוש את סאות'המפטון, בעוד צ'לסי תארח שפילד יונייטד במטרה לחבר ניצחון שני רצוף.

ברנלי – ליברפול (החל מ-19:20, שידור ישיר בספורט1)
המייטי רדס של יורגן קלופ היא הקבוצה היחידה ששמרה על מאזן מושלם עד עתה בפרמיירליג, ונראה כי היא מגיעה דרוכה מאוד למשחק ב"טורף מור" של ברנלי. המאמן הגרמני הבהיר לפני המפגש: "זה אצטדיון קשה מאוד. באופן קבוע לא פשוט לשחק שם, במיוחד כשחם, גשום ויש רוחות חזקות". חניכיו של שון דייטש, אשו ינסו לקטוע את רצף הניצחונות המרשים של סגנית האלופה, זכו גם הם למילים טובות מצדו של קלופ: "הם עוישם כאן עבודה מדהימה. בפעם האחרונה ששיחקנו כאן היה אינטנסיבי מאוד. יש לי הרבה כבוד לדייטש".

המארחים יגיעו להתמודדות לאחר פתיחה עונה חיובית, הממקמת אותם במקום השישי בטבלה ערב המחזור, אך לאחרונה הודחו במפתיע מגביע הליגה, לאחר הפסד 3:1 לסנדרלנד, כיום בליגה השלישית. בגזרת הפצועים נמצא עדיין השוער הברזילאי אליסון, אשר זכה אמש בשוער העונה של ליגת האלופות. נתנאל קליין, דיאן לוברן ונאבי קייטה יחסרו מהסגל של האדומים. מנגד, סטיבן דפור ורובי בריידי לא יקחו חלק בשורות הסגלגלים, כשיוהאן גודמונסון נמצא בספק גדול. מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו צפויים לאייש את החוד של המרסיסייד.

סאלח ומאנה ינסו להשיג ניצחון 13 ברציפות נגד ברנלי. (Warren Little/Getty Images)
סאלח ומאנה ינסו להשיג ניצחון 13 ברציפות נגד ברנלי. (Warren Little/Getty Images)

מנצ'סטר סיטי – ברייטון (החל מ-16:50, שידור ישיר בספורט2)
לאחר שחזרה למסלול הניצחונות במחזור הקודם, מנצ'סטר סיטי תארח את ברייטון של גרהאם פוטר. פפ גווארדיולה סיפר לקראת המשחק את התחזית שלו: "הם הולכים להיות אגרסיביים מאוד בחלק האחורי, ויפעילו עלינו הרבה מאוד לחץ". השחפים, אשר הפסידו לסאות'המפטון במחזור הקודם, פתחו את העונה עם ניצחון ותיקו, והמאמן הספרדי הדגיש כי הוא מודע לכך. סרחיו אגוארו וראחים סטרלינג צפויים להמשיך ולככב בחוד של האלופה, שתחסר את גבריאל ז'סוס וג'ון סטונס. האורחת תאלץ להסתדר בלי החלוץ פלורין אנדונה המורחק.

אגוארו. האם החלוץ הארגנטינאי ימשיך בכושר הנפלא נגד השחפים? (Shaun Botterill/Getty Images)
אגוארו. האם החלוץ הארגנטינאי ימשיך בכושר הנפלא נגד השחפים? (Shaun Botterill/Getty Images)

סאות'המפטון – מנצ'סטר יונייטד (החל מ-14:20, שידור ישיר בספורט1)
בעוד שצד של העיר מנצ'סטר חזר לנצח, הצד האדום דווקא ינסה להתאושש מההפסד המפתיע לקריסטל פאלאס. השדים האדומים נפרדו אתמול מאלכסיס סאנצ'ס, שהצטרך לרומלו לוקאקו באינטר, מהלך שצפוי להכניס את מייסון גרינווד הצעיר ישירות להרכב מול הקדושים. אנתוני מרסיאל ולוק שואו לא יהיו זמינים עבור אולה גונאר סולשיאר, שהבהיר לפני שריקת הפתיחה: "נצטרך לבוא למשחק הזה עם הסכין בין השיניים. נהיה חייבים לשחק יותר טוב משבוע שעבר, והכי חשוב להבקיע שערים".

מייסון גרינווד. צפוי לפתוח נגד סאות'המפטון (Lionel Ng/GettyImages)
מייסון גרינווד. צפוי לפתוח נגד סאות'המפטון (Lionel Ng/GettyImages)

צ'לסי – שפילד יונייטד (החל מ-16:50, שידור ישיר בספורט1)
פרנק למפארד רשם בשבוע שעבר ניצחון ליגה ראשון עם צ'לסי שלו, והוא מאוד ירצה לעשות זאת שוב מול הקהל שלו בסטמפורד ברידג'. מולם תתמודד העולה החדשה משפילד, עליה אמר למפארד: "התרשמתי ממנה מאוד בעונה שעברה כשאימנתי בליגה השנייה. המאמן סטיב וויילדר לא מוערך מספיק לדעתי". מי שיתפוס את מרכז תשומת הלב של אוהדי הבלוז יהיה החלוץ תמי אברהם, אשר כבש צמד חשוב בניצחון על נוריץ': "אני מעריך מאוד את מוסר העבודה והאופי שלו" סיפר מאמנו וסיכם: "אני רוצה שהוא ימשיך כך משום שיקדם מאוד את הקבוצה שלנו". אנגולו קאנטה ופדרו יהיה מחוץ לסגל של הכחולים, ואילו כשירותו של מייסון מאונט הצעיר תיבדק לפני שריקת הפתיחה.


"מעריץ את האופי ואת מוסר העבודה שלו". תמי אברהם עם למפארד (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי