באנגליה ביקרו: "יונייטד צריכה את זלאטן, פוגבה לא עקבי"

זלאטן איברהימוביץ', פול פוגבה
זלאטן איברהימוביץ', פול פוגבה | Dan Mullan/Getty Images

לאחר עוד תוצאה מאכזבת, בממלכה המשיכו לנתח את הבעיות של סולשיאר. ב"דיילי סטאר" הציעו להם להחזיר את החלוץ: "האוהדים מתים שזה יקרה, הוא מנהיג". ב"סקיי" נכתב: "כמה סבלנות נדרשת, אין ניסיון ואין איכות"

(גודל טקסט)
יממה לאחר התיקו של מנצ'סטר יוניייטד נגד סאות'המפטון בסנט מרי, במשחקה השלישי ברציפות ללא ניצחון (כשהיריבה שיחקה בעשרה שחקנים), ובאנגליה ממשיכים לנתח את החולשות של השדים האדומים. ב"סקיי ספורט" הציגו את כל הבעיות של הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר עם נתון אחד מדאיג: שני נצחונות בלבד ב-13 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, בעוד ב"דיילי סטאר" קראו: תחזירו את זלאטן איברהימוביץ, שרק לפני כמה ימים הציע את עצמו בחזרה.


בטור נכתב: "אוהדי יונייטד מתחננים שזלאטן יחזור. החוד מורכב משחקנים צעירים. איברהימוביץ' עדיין יכול לכבוש שערים. הוא החזיר את הקבוצה לליגת האלופות וכבש 29 שערים ב-53 הופעות. הגיל של זלאטן יכול להתברר כחיובי – איפה הנוכחות המאסיבית בחוד? איפה המנהיג הטבעי שמספק את ההילה ומרגיע את הצעירים? זה בדיוק זלאטן. הוא לא צריך לשחק בכל משחק ובטח לא להיות הקפטן, אבל לפחות שיגיע. הוא יכול להיות הקמע, בניגוד לפול פוגבה. מישהו כמו מרקוס ראשפורד יוכל ללמוד ממנו – זה יהיה לו גן עדן".


הכותב סיכם: "אם יש מישהו שמיועד לאורות הגבוהים של הוליווד, זה איברהימוביץ'. מי שחושב שהחתמתו מחדש היא רעיון לא טוב – כנראה חיים בלה-לה לנד. אנשים אומרים שאתה לא יכול לקנות ניסיון – אבל במקרה הזה אתה כן יכול".



סולשיאר. מה הוא חושב על זלאטן? (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)

ב"סקיי ספורט" נכתב שאולה גונאר סולשיאר חוזר שוב ושוב על הביטוי: "אנחנו בדרך הנכונה", אך נטען: "כמה סבלנות נדרשת? כמה הטווח הקצר יכול לאבד מערכו? מתי הטווח הארוך מרגיש רחוק מדי? הוא צריך להיות מודאג, המספרים מדאיגים". בכתבה נכתב עוד על כך שהקבוצה חסרת עומק ושחקנים מנוסים כשלא הגיעו מחליפים לרומלו לוקאקו ואלכסיס סאנצ'ס. "המדיניות הצעירה ראויה להערכה, אבל הם צריכים להיות מוקפים בניסיון ואיכות. לקבוצה הזו אין שום דבר מזה". על נמניה מאטיץ', מרקוס רוחו וג'סי לינגארד נמתחה ביקורת שהם ישבו על הספסל אך לא היה צורך בהם למרות הכל כי הם בכושר רע.

בעיה נוספת מצויה בחוד ההתקפה. ראשפורד מעולם לא כבש יותר מ-13 שערים בעונה אחת וקשה לצפות מילד בן 21 להוביל קבוצה כזו גדולה. מאז הצמד מול צ'לסי הוא איים על השער 12 פעמים ולא כבש. דניאל ג'יימס התחיל נפלא אך הוא שחקן צעיר, וגם הוא עשוי להפגין חוסר יציבות, ואז איך יהיה אפשר לסמוך על אנתוני מרסיאל? לסיום התייחסו גם לפול פוגבה: "הוא מהבודדים בסגל שמשלב ניסיון עם איכות מוכחת, אך הוא פתח את העונה רע. סולשיאר חייב לדרוש ממנו עקביות ולא להוריד ממנו לחץ. ברור שהסטדנרטים גבוהים יותר מבחינתו – ככה זה כשאתה שחקן הרכש היקר ביותר של המועדון בכל הזמנים".


שחקן העבר ריו פרדיננד שמשמש כיום כפרשן, התרעם על ההגנה ששמרה פעם אחת בלבד על שער נקי ב-19 המשחקים האחרונים. "ויקטור לינדלוף הוא האשם. שחקנים כמו סול קמפבל או מרטין קיאון היו לוקחים אחריות ועושים הכל כדי למנוע את הסכנה. בימיי כשחקן הרשיתי רק לנמניה וידיץ' לקחת אחריות כי הוא הציג משחק ראש לא פחות טוב ממני".




פול פוגבה. חייבים לדרוש ממנו יותר ( Catherine Ivill/Getty Images) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי