סערה באנגליה: ג'ונס נתפס על ידי המצלמה: "סולשיאר יפוטר"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Henry Browne/Getty Images

הבלם ישב ביציע ליד המנכ"ל ומילמל, וודרוד היה בהלם: "תסתום, מצלמים אותנו". סונס קוטל: "זו יונייטד החלשה ביותר שאני זוכר", נוויל מתח ביקורת על שילוב הצעירים: "זו לא הדרך". במחזור הבא מחכה ארסנל

(גודל טקסט)

עונת הבלהות של מנצ'סטר יונייטד נמשכה אתמול (ראשון) כשהפסידה 2:0 לווסטהאם. מאז הניצחון הענק נגד פריז סן ז'רמן בחודש מרץ, אולה גונאר סולשיאר רשם מאזן עגום של עשרה הפסדים לעומת חמישה ניצחונות בלבד ב-19 משחקים. בזמן שהתקשורת האנגלית קוטלת את מנצ'סטר יונייטד (גרהאם סונס אמר: "זו יונייטד הכי גרועה שאני זוכר בפרמיירליג"), סערה חדשה מעסיקה את המועדון.
 

במחצית השנייה התמקדו מצלמות" סקיי ספורט" ביציע הכבוד. באנגליה טוענים שהבלם פיל ג'ונס שנותר מחוץ לסגל, ישב ביציע לצידו של מנכ"ל המועדון אד וודרוד ונתפס על חם כשהוא אומר: "סולשיאר יפוטר מחר". וודוורד ההמום זעם: "מה אתה עושה? מצלמים אותנו".
 

גם לרוי קין היה מה להגיד: "אני לא יודע מאיפה להתחיל, הכל רע. לא היו לי ציפיות גבוהות אבל המצב איום ונורא. אתה יכול להפסיד, אבל ביונייטד שום דבר לא עובד. אין איכות, אין מנהיגים בקבוצה, דמות להסתכל עליה. מפחיד לראות כמה הם נפלו, יש לקבוצה עוד דרך ארוכה כדי לחזור למקומות שכה אפיינו אותה".
 





גארי נוויל ששיחק עם סולשיאר גם כן שנים ארוכות, לא אהב את החלפתו של חואן מאטה ואמר: "זה פנטסטי לראות ילדים צערים מהאקדמיה, אין אחד שמברך על כך יותר ממני, אבל זו לא הדרך. כל הבחורים האלה צעירים ומוכשרים אבל הם לא יכולים לשחק בקבוצה שנאבקת. אולה (סולשיאר) לא היה רוצה לקרוא לשחקנים ברגעים האלה, הוא מספיק זמן במועדון כדי לדעת מה לעשות. הוא זקוק לעמוד שדרה חדש".
 

סולשיאר עצמו הגיב לביקורת שהעביר מוריניו, שפינה את מקומו כמובן בשנה שעברה לנורבגי כשפוטר: "יש לו את הזכות לדעות שלו", ושלח עקיצה: "כמובן שהפסדנו כאן בשנה שעברה גם. זה מגרש שקשה מאוד להגיע אליו. קיווינו לשחק טוב אבל לא עשינו את זה". בעוד שבוע תארח מנצ'סטר יונייטד את ארסנל למשחק שפעם היה הגדול ביותר בממלכה. בינתיים השדים האדומים יכולים רק להתגעגע לימים האלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי