פחות מחצי שנה אחרי ששוחרר: וורם חזר לטוטנהאם

הוגו לוריס
הוגו לוריס | Bryn Lennon/Getty Images

אחרי שנודע כי הוגו לוריס ייעדר בחודשים הקרובים בעקבות הפגיעה במרפק, התרנגולים השיבו לשורותיהם את מישל וורם ההולנדי שרק בחודש יוני עזב את המועדון לאחר חמש שנים

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
לפני קצת יותר משבוע טוטנהאם קיבלה מכה נוספת העונה, כאשר השוער הוגו לוריס נפצע במהלך בדקות הפתיחה של ההפסד 3:0 נגד ברייטון, פתיחה שהייתה נראית כבר מהרגע הראשון חמורה. התרנגולים הודיעו כי השוער סובל מפגיעה במפרק המרפק, ויעבור שיקום שישבית אותו לפחות עד סוף שנת 2019. היום (שני) סגנית אלופת אירופה הודיעה כי מישל וורם חתם בשורותיה כשחקן חופשי.


וורם בן ה-35 אינו שחקן זר עבור המועדון הלונדוני, שכן רק בסוף העונה האחרונה עזב אחרי חמש שנים בהן היה בסגלה של טוטנהאם וערך 47 הופעות בשורותיה. בחודש יוני האחרון חוזהו הסתיים והוא שוחרר, אך כעת לאור המצב הצטרף עד לסוף העונה הנוכחית. ככל הנראה, השוער ההולנדי הגיע על מנת להיות גיבוי עבור השוער הראשון של הקבוצה באופן זמני, פאולו גסאניגה הארגנטינאי.


לפגרת הנבחרות הנוכחית יצאה הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו במומנטום שלילי ביותר, לאחר שכאמור הפסידה לברייטון, ימים ספורים אחרי שהתפרקה בליגת האלופות נגד באיירן מינכן והפסידה 7:2 בביתה. אסור לשכוח כי עוד לפני כן, טוטנהאם הודחה בבושת פנים מגביע הליגה, אחרי שלא השכילה לכבוש נגד קולצ'סטר ואף הפסידה בדו קרב מהנקודה הלבנה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי