דיווח: ארסנל חוששת מרעידת אדמה אם לא תעפיל לצ'מפיונס

אונאי אמרי
אונאי אמרי | Michael Regan/Getty Images

לפי "טלגרף", אובמיאנג ולקאזט עשויים לבקש לעזוב בקיץ אם הקבוצה לא תשחק בליגת האלופות בפעם הרביעית ברציפות. אמרי יתייעץ עם השחקנים האם להשאיר את ג'אקה כקפטן, וגם: חלוץ העבר של המועדון מעביר ביקורת

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
יומיים חלפו מאז ארסנל שוב אכזבה כשהשמיטה יתרון כפול מול קריסטל פאלאס בביתה ונאלצה להסתפק רק בתיקו 2:2. התותחנים בלחץ גדול, רחוקים ארבע נקודות ובאנגליה בטוחים כי אם ארסנל שוב תחמיץ את ליגת האלופות, בפעם הרביעית – יהיו לכך השלכות מרחיקות לכת.


אמנם מעמדו של המאמן אונאי אמרי שסופג ביקורת קשה מהפרשנים עדיין לא עומד על הפרק, אך הבוקר (שלישי) פורסם ב"טלגרף" כי מעבר להפסד כספי עצום, התותחנים חוששים לאבד שניים משחקני המפתח. לפי הדיווח, אלכסנדר לקאזט ופייר אמריק אובמיאנג, הסקוררים הגדולים של הקבוצה שכבשו 87 שערים עד היום, עשויים לבקש לעזוב. השניים טרם האריכו את חוזיהם, כאשר חוזהו של החלוץ מגאבון מסתיים ב-2021.


כאמור, בארסנל עדיין לא נרגעו מאירועי המשחק כאשר גרניט גא'ה התפרץ על האוהדים. בדיווח נוסף נטען נכי הקשר אף עזב את המועדון לפני סיום המשחק אך דובר המועדון לא אישר זאת. בתקשורת האנגלית נכתב כי אונאי אמרי יתייעץ עם שחקני ארסנל ויקיים משאל האם להשאירו כקפטן, כשכבר אתמול נפגש עם הקשר השוויצרי. נזכיר כי רק בספטמבר הוא קיבל את הסרט על חשבונו של לורן קוסיילני שעזב לבורדו.




ב"סקיי ספורטס" שאלו מי ראוי להיות הקפטן הבא של ארסנל, וחלוץ העבר צ'רלי ניקולס ששיחק בקבוצה במשך חמש עונות, טוען שהיה נותן את סרט הקפטן לדויד לואיז בשל הניסיון שלו והתארים בהם זכה. ניקולס טען: "המאמן נתן לשחקנים לקחת אחריות וארסנל נאבקת לחפש מנהיג טבעי. הוא שחקן חשוב בקבוצה אבל הפעולות שלו לא מתקבלות על הדעת. לדעתי הוא לא יהיה הקפטן יותר. המצב שלו היה נוראי, זה נכון, אבל הוא חייב לשלוט בכעס שלו. הוא התנהג כאילו נמאס לו והוא רוצה ללכת בינואר. גם ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו ספגו ביקורות. ארסנל חייבת את הקהל שלה והוא תמיד יהיה מרכיב חשוב במועדון".



על אמרי: "אני לא חושב שמעמדו במבחן אבל הרבה אוהדים לא מבינים את הבחירות שלו ומה הוא עושה. מדוע הקטור ביירין לא חוזר למה קיירין טירני זכה להזדמנות כל כך מאוחר? למה אין שחקני קישור קבועים? שחקני ההתקפה שלנו יכולים לעשות דברים נפלאים אבל הקבוצה צריכה DNA, היא לא השתדרגה לאחר עזיבת ארסן ונגר. כשדיברתי איתו לפני שנה הוא סיפר לי שהמטרה שלו הוא לשפר את ההגנה ולבנות קבוצה כמו בליברפול תוך שלוש-ארבע שנים. חשבתי שנהיה בכיוון הנכון. ארסנל צריכה להיות להיות במקום השלישי או הרביעי ולהביט למטה, לחייך על המועדונים הגדולים האחרים, אבל הם לא. ויש להם פחות נקודות מהעונה שעברה".
 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי