ג'אקה: "כתבו שהבת שלי תחלה בסרטן, הגעתי לנקודת רתיחה"

גרניט ג'אקה
גרניט ג'אקה | Alex Morton/Getty Images

קפטן ארסנל פרסם בפוסט באינסטגרם את הצד שלו, ארבעה ימים לאחר התקרית עם אוהדי ארסנל כשהוחלף במשחק נגד קריסטל פאלאס: "ספגתי תגובות אכזריות ברשתות, אמרו שיהרגו את אשתי. נסחפתי והגבתי לא נכון"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
ארבעה ימים אחרי התקרית עם האוהדים, גרניט ג'אקה שבר שתיקה. קפטן ארסנל דיבר היום (חמישי) באנגליה וסיפר את הצד שלו בפרשה המכוערת שמעסיקה את המועדון הלונדוני.


כזכור, בתחילת השבוע הוחלף ג'אקה במשחק נגד קריסטל פאלאס, שנגמר בתיקו 2:2, וזכה לקריאות בוז מהקהל בעת ירידתו מהדשא. השווייצרי הגיב במילים "F**k off" לעבר האוהדים ועורר סערה, שהסתיימה בהדחתו מהסגל במשחק נגד ליברפול ועשויה אף לגרום לו לאבד את סרט הקפטן.


"אחרי שלקחתי קצת זמן להתבונן לאחור על מה שקרה ביום ראשון אחרי הצהריים, הייתי רוצה לתת הסבר מעבר לתגובה קצרה", כתב ג'אקה בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, "האירוע שהתרחש סביב החילוף שלי נגע בי בצורה עמוקה. אני אוהב את המועדון ותמיד נותן 100% על הדשא".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Message to the fans;

A post shared by Granit Xhaka (@granitxhaka) on



"ההרגשה שלא הובנתי נכון על ידי האוהדים, ותגובות אכזריות חוזרות ונשנות במשחקים וברשתות החברתיות בשבועות ובחודשים האחרונים, פגעו בי קשות. אנשים אמרו דברים כמו 'נשבור לך את הרגליים', 'נהרוג את אשתך' ו'הלוואי שלבת שלך יהיה סרטן'. זה עורר אותי והגעתי לנקודת רתיחה כשהרגשתי את הדחייה מהאצטדיון כלפיי".


"במצב הזה, נסחפתי והגבתי בדרך לא מכובדת לקבוצת אוהדים שתומכת במועדון שלנו, בקבוצה ובי עם אנרגיה חיובית. זו לא היתה הכוונה שלי ואני מצטער אם זה מה שאנשים חשבו", הוסיף הקשר, "אני מקווה שנחזור למקום של כבוד הדדי, בו אנחנו זוכרים מדוע התאהבנו במשחק הזה. בואו נצעד לכיוון החיוביות ביחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי