"גווארדיולה מפחד ממאנה, לליברפול אסור לטעות שוב"

וירג'יל ואן דייק, סאדיו מאנה
וירג'יל ואן דייק, סאדיו מאנה | Marc Atkins/Getty Images

באנגליה מחממים את האווירה לקראת משחק העונה באנפילד ביום ראשון ולא שוכחים לקטלוני את דבריו על הסנגלי. מנג'ר מנצ'סטר סיטי אישר שדויד סילבה צפוי להחמיץ את ההתמודדות ולשוב לאחר פגרת הנבחרות

(גודל טקסט)

משחק העונה הגדול של אנגליה ייערך ביום ראשון הקרוב באצטדיון אנפילד (החל מ-18:10 בספורט1), כאשר ליברפול תארח את מנצ'סטר סיטי במסגרת המחזור ה-12 בפרמיירליג בתקווה להגדיל את הפער לתשע נקודות, בעןד האלופה תעשה ככל שביכולתה כדי לצמק את הפער לשלוש נקודות אחרי שהוא כבר עמד על שמונה, אבל היא תיאלץ לעשות זאת בסגל חסר מהצפוי.

פפ גווארדיולה אישר אמש (ראשון) שדויד סילבה לא צפוי לעמוד לרשותו לאחר שנפגע בניצחון על סאות'המפטון, הוחלף כבר במחצית וככל הנראה ישוב רק לאחר פגרת הנבחרות בשל הצורך למנוחה של 10-12 ימים לפי המנג'ר, והספרדי כמובן מצטרף לרשימת הנעדרים הארוכה שכוללת את איימריק לאפורט, רודרי, אולכסנדר זינצ'נקו ולירוי סאנה.

בתקשורת האנגלית מתחילים להעביר הילוך לקראת המפגש ולצד ההתעסקות המאסיבית בפציעה הקשה של אנדרה גומש, קשר אברטון ששבר את הקרסול, החלו לחמם את האווירה לקראת משחק העונה. הבוקר (שני) שוחחו ב"דיילי מייל" עם קשר העבר של ליברפול, ג'יימי רדנאפ, ושאלו את דעתו על הציטוט של גווארדיולה, שטען כי "סאדיו מאנה לפעמים צולל, לפעמים מפגין את כישרונו כדי להבקיע שערים אדירים בדקה האחרונה. הוא כישרון".


דויד סילבה. לא צפוי לשחק באנפילד (Michael Regan/Getty Images)

"הופתעתי לשמוע אותו אומר את זה", טען רדנאפ, בנו של מאמן הכדורגל הארי רדנאפ וכאמור אקס ליברפול, טוטנהאם ונבחרת אנגליה, "זה לא רגיל לשמוע מאמן מדבר ככה על שחקן יריב, אבל אני לא חושב שגווארדיולה מנסה להוציא את מאנה משלוותו לקראת המשחק. זה לא ניסיון לקרב מוחות או משחק פסיכולוגי, אני פשוט מאמין שגווארדיולה מפחד ממאנה".

רדנאפ המשיך ואמר: "מאנה יושב בראש של גווארדיולה. הוא יודע שמאנה הוא השחקן הכי חשוב של ליברפול כרגע, השחקן מספר 1 של יורגן קלופ והוא הוכיח את זה גם בשבת. קלופ החליף את מוחמד סלאח נגד אסטון וילה בדקה ה-65 בפיגור, אבל זה השתלם ומאנה ניצח את המשחק ובגדול. בראבו".

כשנשאל רדנאפ כיצד צריך קלופ להגיע למפגש, טען: "ליברפול לא יכולה לעשות את הטעות מעונה שעברה (אז נפרדו השתיים ב-0:0 באנפילד). הם היו פסימיים מאוד וראינו שזה עלה להם ביוקר שהם לקחו רק נקודה במקום שלוש. הם חייבים לשחק ביום ראשון על שלוש נקודות ולהכות ביריבה גם ברמה הפסיכולוגית".


מאנה. בראש של גווארדיולה (Marc Atkins/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי