אובמיאנג ולקאזט יובילו לסיום דרכו של אמרי בארסנל?

אונאי אמרי
אונאי אמרי | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

ראשי התותחנים לא שוקלים לפטר את הספרדי בשלב זה, אבל החשש מעונה נוספת מחוץ לליגת האלופות וסירוב הכוכבים להאריך חוזה עלול להוביל לזעזוע

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארבעה ניצחונות בלבד ב-13 מחזורים, רק 18 שערים ופער של שמונה נקודות מהטופ-4 בשלב כל כך מוקדם של העונה ושריקות בוז צורמות וקריאות "תתפטר" מהיציעים – כל זאת וראשי ארסנל עדיין לא ממהרים להחליף את המנג'ר אונאי אמרי, שהביקורות נגדו הגיעו לשיאן לאחר ה-2:2 הביתי נגד סאות'המפטון בשבת האחרונה.

התותחנים ניצלו מהפסד בתוספת הזמן, כאשר אלכסנדר לקאזט קבע שוויון דרמטי, אבל באצטדיון האמירויות מתקשים לשאת כישלון נוסף שבדרך והחשש שלא לשוב לליגת האלופות גם אחרי שלוש שנות היעדרות החל להדהד לא רק אצל האוהדים, אלא גם חברי הנהלת התותחנים.

לפי פרסום ב"דיילי מייל", מנהל "קשרי הכדורגל" ראול סאנאיי והמנהל המקצועי החדש אדו, מפנימים שעונה נוספת מחוץ לליגת האלופות, אפילו העפלה בקושי רב דרך הליגה האירופית או מהמקום הרביעי, מעבר לנזק כלכלי גם עשויה לאלץ אותם למכור את שני הכוכבים, פייר אמריק אובמיאנג ולקאזט שמסיימים את חוזיהם בהתאמה ב-2021 וב-2022 ואם לא יעזבו בקיץ עבור סכום נכבד, יוכלו לעשות זאת ללא כל תמורה בקיץ לאחר מכן.


לקאזט ואובמיאנג. יסרבו להישאר במצב הקיים (ANDREW CABALLERO-REYNOLDS/AFP/Getty Images)

השניים לא שוקלים בשלב זה לזעזע, אבל לפי הדיווח בהחלט החלו לבחון מועמדים אפשריים ליום שאחרי המנג'ר הספרדי, גם אם יקרה בעונה הבאה, מתוך חושש לעתיד המועדון בטווח הארוך. גם מספר מחברי הקבוצה ביקרו בשיחות עם השניים את שיטות האימון של אמרי, בטענה שהוא שמרן מדי ושהפילוסופיה שלו עלולה לעלות להם, כאמור, במקום מחוץ לליגת האלופות. בעונה שעברה, כזכור, ארסנל סיימה במקום החמישי, מרחק נקודה מטוטנהאם הרביעית, ואיבדה את המקום בליגת האלופות באופן סופי כשנכנעה לצ'לסי בגמר הליגה האירופית.

לגבי לקאזט ואומביאנג, לשניים כבר הוצע חוזה חדש והשיחות אף החלו, אלא שהשניים מעכבים את החלטתם ובמועדון לא מתרשמים שהם לקראת חתימה על הארכת ההתקשרות. השניים נואשים לשחק בליגת האלופות ולאור היכולת שמציגה ארסנל, מדובר בתקוות שספק גדול אם יתממשו. ארסנל תיאלץ לפצות את אמרי בכ-4 מיליון ליש"ט אם תחליט לפטרו, אחרי שמינתה אותו לתפקיד רק ב-2017 בחוזה לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת. אחד המועמדים הראשונים שעלה הוא מיקל ארטטה, עוזר המאמן הנוכחי של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי וכידוע מכוכבי ארסנל בעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי