"מנצ'סטר סיטי פשוט לא יכולה להפריע לליברפול בדרך לתואר", גווארדיולה עדיין אופטימי

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

למרות שהפער ממוליכת הטבלה צמח ל-11 נקודות, המנג'ר הספרדי הבהיר: "חייבים לנצח ולנצח עד סוף העונה, ואז נראה מה יהיה". התקשורת האנגלית ביקרה: "שתי הקבוצות פשוט לא משחקות באותו הקצב"

(גודל טקסט)

זו בהחלט לא התוצאה אליה כיוון פפ גווארדיולה אמש (שבת) ב"סנט. ג'יימס פארק" , לאחר שמנצ'סטר סיטי שלו סיימה ב-2:2 אצל ניוקאסל, במשחק בו האלופה ידעה היטב כי אינה יכולה להפסיד פעם נוספת נקודות, על מנת להמשיך את המרדף אחר ליברפול בדרך לתואר.

הסיטיזנס הציגו את הכדורגל המוכר שלהם, ואף עלו פעמיים ליתרון במשחק – אך בכל פעם ספגו שער בחזרה. זה התחיל משער נהדר של ראחים סטרלינג מבישול של דויד סילבה בעקב, אבל ג'טרו וילמס האיזן אחרי שלוש דקות בלבד. זה המשיך עם שער של קווין דה בריינה, אשר יהיה מועמד ודאי לשער העונה בפרמיירליג, אך ג'ונג'ו שלבי אמר את המילה האחרונה במשחק עם בעיטה מרהיבה ממרחק.

ליברפול ניצחה במשחקה נגד ברייטון, וכעת הפער בצמרת הליגה האנגלית עומד על שיא חדש – 11 נקודות בין המרסיסייד לתכולים, ונראה שמירוץ האליפות מתחיל לקבל גם מימד של הכרעה. מנגד, גווארדיולה עצמו נשאר אופטימי: "זה עדיין לא סגור. אנחנו פשוט נהיה חייבים לנצח ולנצח ולנצח עד סוף העונה, ואז נראה מה יקרה".


"היה לנו מספיק מצבים כדי לנצח". דה בריינה מול ניוקאסל, שער אדיר שלא הספיק

"ללא ספק, היו לנו מספיק מצבי הבקעה כדי לנצח. בעולם הזה, אתה חייב להתגבר על רגעים כאלו קשים. יש לנו משחק בעוד כמה ימים ועד אז מצב הרוח של כולם יעלה בחזרה" הבהיר המנג'ר לקראת המשחק נגד ברנלי (22:05, ישיר בספורט1).

לעומתו, התקשורת באנגליה קבעה: "מנצ'סטר סיטי לא ירדה מנוצחת מהמגרש, אבל זה בהחלט נראה כמו הפסד. גם אם היא הייתה מצליחה לגרד ניצחון, הם בהחלט לא נראים כמו קבוצה שיכולה להפריע למוליכת הטבלה לזכות באליפות היסטורית אחרי 30 שנים, שתי הקבוצות פשוט לא משחקות באותו הקצב". שלבי, ששיחק בעבר בליברפול סיכם בהתלוצצות: "כנראה שעכשיו אני אגדה באנפילד".

גווארדיולה מול יורגן קלופ:
גווארדיולה מול יורגן קלופ: "מנצ"סטר סיטי לא יכולה להפריע לליברפול בדרך לתואר"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי