באנגליה מדווחים: ארסנל מתקשה למשוך מאמנים מובילים

אצטדיון האמירויות
אצטדיון האמירויות | Paul Gilham/Getty Images

ע"פ כלי התקשורת בממלכה הבריטית, פוצ'טינו, אנצ'לוטי ואלגרי דורשים שכר כפול מזה שהתותחנים מציעים. אקס ולנסיה ועוזרו של גווארדיולה המועמדים המובילים

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
ארסנלמחפשת מחליף לאונאי אמרי, אך מתקשה למשוך מועמדים מובילים. כך ה'דיילי מייל' האנגלי מדווח הבוקר (שלישי). ע"פ הדיווח, אחרי המינוי של פרדי ליונברג, התותחנים החלו בחיפוש אחר מאמן בכיר, אבל עד כה מתקשים לעמוד בדרישות השכר.


אמרי הרוויח 4 מיליון ליש"ט לעונה בתקופתו בארסנל, וחברי הדירקטוריון של המועדון מצפון לונדון הסכימו להציע שכר גבוה יותר, אך המועמדים הבכירים, כגון: אקס טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, מאמן נאפולי, קרלו אנצ'לוטי, ומאסימיליאנו אלגרי, אקס יובנטוס, דורשים שכר כפול מזה שהוצע להם.


מי שסומנו כשני המועמדים המובילים לעמדו על הקווים באמירויות הם מיקל ארטטה, ששיחק בעבר במועדון ומשמש כעוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, ומרסליניו, שהחזיר את ולנסיה לליגת האלופות בשנה שעברה וגבר על ברצלונה בקרב על ה'קופה דל ריי', אך פוטר בחודש ספטמבר לאחר סכסוך עם הבעלים.







התותחנים סיימו את השנה שעברה ברווחים של 70 מיליון ליש"ט, בעיקר לאור העובדה שהכניסו 120 מיליון ליש"ט ממכירות שחקנים כמו: אלכס אוקסלייד צ'מברליין, אוליבייר ז'ירו ות'יאו וולקוט. אך בעקבות מסע הקניות המאסיבי של אמרי בקיץ, ובעיקר רכישתו של ניקולס פפה המאכזב עבור 72 מיליון ליש"ט, הגבילו את תקרת השכר של
התותחנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי