דיווח: סולשיאר טס לזלצבורג במטרה להיפגש עם הולאנד

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

באנגליה טוענים שיומיים בלבד לפני המשחק נגד אברטון, מאמן מנצ'סטר יונייטד קפץ לגיחה באוסטריה וניסה לשכנע את החלוץ, אותו אימן בעבר בנורבגיה, להצטרף לשדים אדומים

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד תארח מחר את אברטון (ראשון, שידור ישיר בספורט ב-15:50) אבל נראה כי בראש מעייניו של אולה גונאר סולשיאר יש מטרה אחרת: המאמן טס בבוקר יום שישי לזלצבורג, כך דווח ב"דיילי מייל", על מנת להיפגש עם מי שהפך לשם המבוקש ביותר באירופה – ארלינג הולאנד, ולנסות לשכנע אותו להצטרף לשדים האדומים.

שני הנורבגים מכירים היטב אחד את השני, שכן החלוץ בן ה-19 של רד בול זלצבורג שיחק אצל סולשיאר כשזה אימן במולדה. אביו של הולאנד, שעבר דווקא במנצ'סטר סיטי בימים כשחקן פעיל, סירב לשפוך אור על עתיד בנו ואמר: "אני לא יכול להגיב לכל השמועות שרצות כרגע".

סולשיאר אישר אתמול שיונייטד מעוניינת להתחזק בשלושה שחקנים בחלון ההעברות של ינואר, כאשר לפי ה"דיילי מייל" המטרות של האדומים הן לצרף חלוץ ושני קשרים מרכזיים. "אנחנו מחפשים שחקנים לטווח הארוך. החלון של ינואר קשה, אבל אנחנו כל הזמן במעקב".

מבוקש בכל אירופה. ארלינג הולאנד ( LAURIE DIEFFEMBACQ/BELGA MAG/AFP via Getty Images)
מבוקש בכל אירופה. ארלינג הולאנד (LAURIE DIEFFEMBACQ/BELGA MAG/AFP via Getty Images)

הולאנד, שכבש העונה 28 שערים ב-22 הופעות במדי רד בול זלצבורג, הוא כנראה המלפפון הכי חם במועד ההעברות שייפתח בחודש הבא. שלשום, ב"קיקר" הגרמני טענו שהחלוץ נחת בגרמניה על מנת לנהל משא ומתן עם בורוסיה דורטמונד ורד בול לייפציג, בעוד באיטליה פרמסו שיובנטוס הגישה גם היא הצעה על הנורבגי, שמיוצג על ידי סוכן העל מינו ראיולה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי