ליברפול רכשה את מינאמינו ב-9.5 מיליון דולר, יצטרף בינואר

מינאמינו
מינאמינו | ליברפול (טוויטר)

הכוכב היפני של רד בול זלצבורג עבר את הבדיקות הרפואיות והשלים את מעברו באופן רשמי לאלופת אירופה, אליה יצטרף בפתיחת חלון ההעברות: "זה המועדון הגדול בעולם, תמיד חלמתי לשחק בפרמיירליג"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול הודיעה הבוקר (חמישי) רשמית על צירופו של טאקומי מינאמינו בן ה-24, שחתם כצפוי בשורות אלופת אירופה ויצטרף לשורותיה בפתיחת חלון ההעברות ב-1 בינואר, אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה.

"להפוך לשחקן ליברפול היה החלום שלי ואני כל כך מתרגש שהוא מתגשם", אמר היפני לאתר הרשמי של המרסיסייד, "אחת המטרות שלי מאז ומתמיד הייתה לשחק בפרמיירליג וככל שהקריירה שלי התקדמה באופן חלק, הרגשתי שיום אחד אוכל להשיג אותה. אבל מעולם לא חשבתי שאוכל לשחק בקבוצה הזו, זה המועדון הגדול בעולם ואני מלא ציפייה".

מינאמינו פגש את המייטי רדס פעמיים בעונה הנוכחית במדי רד בול זלצבורג ואף כבש נגדה באנפילד שער שעזר לאוסטרים לחזור מפיגור 3:0 לשוויון, לפני שמוחמד סלאח הבקיע שער ניצחון לזכות ליברפול. בשבוע שעבר, היפני שיחק 90 דקות בהפסד של האוסטרים 2:0 לאדומים: "למדתי במשחקים הללו שלקבוצה הזו יש רמה כל כך גבוהה של טכניקה ואינטנסיביות. בהחלט הרגשתי שמדובר במחזיקת ליגת האלופות וזה רק הופך אותי לעוד יותר שמח על כך שאשחק בקבוצה כזו. המטרה שלי היא לזכות בליגה ובצ'מפיונס ליג ולתרום לקבוצה".

במעברו לאנפילד יסגור הקשר בן ה-24 פרק בן חמש שנים בזלצבורג, אליה הצטרף בינואר 2015. ב-199 הופעות בקבוצה האוסטרית, מינאמינו כבש 64 שערים והרוויח את מקומו בנבחרת יפן, בה הופיע 22 פעמים והבקיע 11 גולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי