בכירים ושחקנים ביונייטד בטוחים: פוגבה לא ישחק יותר בקבוצה

פול פוגבה
פול פוגבה | PAUL ELLIS/AFP/Getty Images

לטענת "דיילי מירור", בתיאטרון החלומות מפנימים שאלוף העולם עושה הכל כדי לדחות את חזרתו ושואף לעזוב כבר בחלון ההעברות הקרוב. ריאל מדריד המועמדת המובילה, אבל האם זו עסקה ריאלית?

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סוערת בעקבות התנהגותו של פול פוגבה. בשבוע שעבר החלים קשר מנצ'סטר יונייטד מהפציעה בקרסול, שהשביתה אותו כשלושה חודשים, מאז סוף ספטמבר, אלא שבסוף השבוע שעבר הוא ביקש לקבל שחרור לחתונת אחיו, וכך היה. הוא אמור היה לשוב לאימונים מלאים עם שובו מהחתונה, אלא שאז הוא התלונן על מחלה. הוא נבדק על ידי רופאי יונייטד והצפי היה שישוב לאימונים תוך יומיים או שלושה, אבל על פי פרסום ב"דיילי מירור", לא מדובר בחוסר מזל, אלא שוב בניסיונות לכפות עזיבה וספק גדול אם הוא ייכלל בסגל לווטפורד (ראשון, 16:00 בספורט1), על אף שחזר לאימונים.

בכירים במנצ'סטר יונייטד הודו בראיון לעיתון כי הם משוכנעים בכך שפול פוגבה שיחק בספטמבר האחרון את משחקו האחרון במדי מנצ'סטר יונייטד. זו לא הפעם הראשונה שמתפרסמות בממלכה ידיעות בסגנון, כבר בחודש שעבר פורסם בעיתון "הסאן" על כך שפוגבה מסרב לחזור לשחק ודורש להימכר בינואר, אלא שראשי השדים האדומים והמנג'ר אולה גונאר סולשיאר הכחישו בתוקף את האפשרות שיעזוב. גם כעת אין שום כוונה למכור את הקשר, בטח שלא בחלון ינואר שייפתח בעוד כעשרה ימים, אולם בקבוצה בהחלט מתחילים להבין שאולי אין להם ברירה.

כזכור, כבר בקיץ האחרון פוגבה דרש לעזוב והוא גם הצהיר על כך בפומבי, אבל בדומה למקרה ניימאר, כשהבין שאין לו ברירה אלא להישאר לאור סירוב המועדון למכור והצעות שלא הגיעו – לפי הדיווחים ריאל מדריד הייתה מעוניינת, אבל לא הסכימה לשלם כ-150 מיליון ליש"ט – הוא נאלץ להישאר וכעת, כך נראה, הוא שוב ינסה לעשות הכל כדי להימכר.


ההופעה האחרונה שלו כבר נערכה? פוגבה ( Catherine Ivill/Getty Images)

פוגבה נרכש עבור 89 מיליון ליש"ט באוגוסט 2016 ובכך הפך לשחקן הכי יקר בתולדות המועדון. זו הקדנציה השנייה שלו בתיאטרון החלומות, אחרי שהגיע לקבוצת הנוער ב-2009 וכעבור שנתיים עלה לבוגרים, אבל בסיום עונת הבכורה הצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום על תנאיו בחוזה חדש, לפי הדיווחים פוגבה הצעיר דרש סכומי עתק שיונייטד סירבה לשלם וכך הוא מצא את עצמו עובר ליובנטוס, שארבע שנים במדיה סללו את דרכו בחזרה לאנגליה ובסכום שיא.

גם שחקנים בקבוצה טענו בשיחותיהם עם אנשי "דיילי מירור" שהם לא רואים את פוגבה חוזר לשחק במדי הקבוצה, על אף שנראה שרק ריאל מדריד יכולה לעשות צעד בניסיון לצרפו. זה לא סוד שזינדין זידאן מאוד רוצה לראות את הקשר במדי הבלאנקוס, אבל מדובר בסימן שאלה גדול במיוחד אם במדריד יכולים להשקיע כעת מעל 100 מיליון ליש"ט ברכישתו.

כך או אחרת, במסיבת העיתונאים שערך הבוקר סולשיאר הוא נשאל על אפשרות שפוגבה יימכר בינואר והצהיר פעם נוספת באופן חד משמעי: "לא, פול פוגבה לא יימכר בינואר. הוא חזר לאימונים ואנחנו שמחים שהוא פה איתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי