מוריניו תקף את רודיגר, למפארד הודה: "התאכזבתי ממנו"

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Michael Regan/Getty Images

מנג'ר צ'לסי התייצב למסיבת עיתונאים לקראת מחזור הבוקסינג דיי נגד סאות'המפטון (חמישי, 16:50 בספורט4) וניצל את המעמד כדי לענות למאמן טוטנהאם: "לא מפקפק בטוני לרגע, זה ברור שהגיע לסון כרטיס אדום"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)
יומיים חלפו מאז הניצחון הגדול של צ'לסי בדרבי הלונדוני נגד טוטנהאם, אבל ההופעה המרשימה של הבלוז במשחק החוץ נותרה בצל אירועי הגזענות המכוערים במשחק. הבלם אנטוניו רודיגר התלונן על נהמות נגדו ועל כך שביציע היה מי שקרא לו "קוף", מנגד דווקא אוהד צ'לסי כבר נעצר על ידי המשטרה המקומית בעקבות קריאות גזעניות לעברו של יונג מין סון, שהורחק בתקרית שהובילה לעימות בין רודיגר לאוהדי המארחת, וכעת גם פרנק למפארד התייחס לאירועים.

מנג'ר צ'לסי גיבה את הבלם הגרמני במאת האחוזים מיד לאחר המשחק והבהיר גם הוא שהגזענות היא מכה שיש להילחם בה, אולם רק הבוקר התייחס לתגובתו של ז'וזה מוריניו, מנג'ר טוטנהאם שבחר להאשים את רודיגר בהתחזות וטען שהוא רימה כאשר טען שסון פגע בו והוביל להרחקתו בכרטיס אדום בסיוע ה-VAR.

מוריניו אמר שעל רודיגר היה להישאר לעמוד ולהמשיך לשחק, לאחר מכן גם הוסיף בציניות ש"רודיגר עובר כעת צילום בבית חולים, אני מקווה שהוא לא סובל משבר", ותגובתו של למפארד הגיעה היום, לאחר שאתמול זכו השחקנים ליום מנוחה והבוקר שבו למתחם האימונים והחלו בהכנות למחזור הבוקסינג-דיי ביום חמישי בו יארחו את סאות'המפטון (16:50 בספורט4): "התאכזבתי ממנו (ממוריניו) מאוד, זה ברור. שמעתי בכל מקום שהמקרה עם סון הצדיק את הרחקתו בכרטיס אדום, גם אם זה לא היה אלים, אבל זה היה אינסטינקט שמצדיק כרטיס אדום בעידן המודרני. זה די ברור שזה היה המקרה ואני לא מפקפק בטוני לרגע. אני לחלוטין מגן עליו".


רודיגר. מוריניו היה אולי שבא בטענות לבלם (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

כידוע, טוטנהאם כבר הגישה ערעור על האדום של סון, אולם הסיכוי שהרחקתו תבוטל נראים קלושים ומכיוון שהוא ספג אדום ישיר זוהי הרחקה לשלושה משחקים, כך שהוא צפוי לעמוד לרשות הקבוצה רק עם חזרת הליגה ממחזורי חג המולד והשנה החדשה.

לקראת המשחק נגד סאות'המפטון אישר למפארד שססאר אספיליקווטה, שנפגע נגד טוטנהאם, נמצא בספק למפגש בעקבות פגיעה בהאמסטרינג. גם מתיאו קובאצ'יץ' המוצהב ייעדר, כך שז'ורז'יניו צפוי לשוב להרכב ולשתף פעולה במרכז השדה עם מייסון מאונט ואנגולו קאנטה.


סון ורודיגר. תקרית בעלת השלכות קשות (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי