מכה לארסנל: קאלום צ'יימברס סיים את העונה לאחר ניתוח בברך

קאלום צ'יימברס
קאלום צ'יימברס | Julian Finney/Getty Images

הבלם המוכשר, שנפצע ביום ראשון נגד צ'לסי ואובחן עם פגיעה ברצועה הצולבת, ייעדר תשעה חודשים ולא יחזור לשחק לפני סיום 2019/20: "כולנו נתמוך בקאלום כדי להבטיח שהוא ישוב בהקדם האפשרי". ארטטה יביא מחליף?

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל אמנם השיגה אתמול (רביעי) ניצחון ראשון בעידן מיקל ארטטה, עם 0:2 מרשים על מנצ'סטר יונייטד, אך החדשות הרעות ממשיכות להגיע לאמירויות: הבלם קאלום צ'יימברס עבר הבוקר ניתוח ברגלו ולפני שעה קלה התברר כי תקופת ההתאוששות תהיה ארוכה מהרגיל, הוא ייעדר תשעה חודשים ולמעשה סיים את העונה.

צ'יימברס נפצע בדקה ה-22 במשחק נגד צ'לסי בתחילת השבוע, וירד מהדשא בצליעה, כשהבדיקה העלתה פגיעה ברצועה הצולבת הקדמית. במסיבת העיתונאים בסיום המשחק נגד יונייטד הודה ארטטה כי צ'יימברס ייעדר מספר חודשים, וכעת אישרה הקבוצה בהודעה רשמית כי האנגלי לא יחזור עד סיום עונת 2019/20.

"בהמשך לפציעה שנגרמה במהלך המשחק נגד צ'לסי ביום ראשון, אנו יכולים לאשר שקאלום קרע את הרצועה הצולבת הקדמית של ברכו השמאלית", נאמר בהודעה הרשמית, "קאלום עבר ניתוח מוצלח בלונדון ביום חמישי בבוקר. תהליך השיקום צפוי להימשך בין שישה לתשעה חודשים. כולם במועדון יתמכו בקאלום כדי להבטיח שהוא יחזור למגרשים בהקדם האפשרי".

באנגליה טוענים כי למרות שארטטה הכריז כי הוא לא מתכוון לעשות חיזוק משמעותי בחלון ההעברות, החדשות הטריות יכריחו אותו להביא בלם שיחפה על היעדרותו של צ'יימברס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי