יובנטוס, אתלטיקו ואינטר נאבקות על "פירלו החדש", קוטרונה חתם בפיורנטינה

סנדרו טונאלי
סנדרו טונאלי | Alessandro Sabattini/Getty Images

טונאלי מבוקש, חלוץ וולבס הושאל עד תום העונה הבאה. טוטנהאם שוקלת לפנות לנלסון סמדו, לסטר רוצה את בלם יובנטוס, וגם: ז'ירו מתקרב לאינטר, הכישרון ארסנל הושאל ויונייטד דוחה הצעות על מאטיץ'

(גודל טקסט)

רשמי
פטריק קוטרונה הגיע לפירנצה והושאל באופן רשמי לפיורנטינה מוולבס עם תום העונה הבאה תמורת שלושה מיליון יורו. העסקה עשויה להפוך לרכישה סיום העונה הבאה, כאשר המחיר עומד על 16 מיליון ליש"ט.

* אברטון הודיעה שהחלוץ צ'נק טוסון עבר בהשאלה לקריסטל פאלאס עד סוך העונה.

* פארמה הודיעה על חיזוק נהדר עבורה כשהצליחה לצרף בהשאלה עד תום העונה את יסמין קורטיץ' הסלובני, שפתח את העונה בספאל והיה מהשחקנים הבולטים בקבוצה.


* קבוצה חדשה ומפתיעה לאקס הפועל באר שבע, ג'ון אוגו – לידיעה המלאה


* קשרה הצעיר והמוכשר של ארסנל, אמיל סמית' רואו בן ה-19, הושאל עד לסיום העונה להאדרספילד מהצ'מפיונשיפ.

שמועות
* אחרי שכבר היה רגל וחצי מחוץ לארסנל, נראה שגראניט ג'אקה לא יעבור לבונדסליגה כפי כשדווח בעבר. מיקל ארטטה, המנג'ר החדש של התותחנים, סיפר במהלך מסיבת עיתונאים כי דיבר עם הקשר ושכנע אותו להישאר בלונדון.

* לפי עיתון ה"מירור" באנגליה, טוטנהאם מעוניינת להחתים מגן ימני חדש, כשמי שנמצא על הכוונת שלה הוא נלסון סמדו, מגנה הפורטוגלי של ברצלונה. לפי הדיווח, התרנגולים עשוים להשלים העסקה בשל העובדה שבארסה מעוניינת להחתים את אמרסון, מגנה בן ה-20 של בטיס, מהלך שעלול לסלול את דרכו של סמדו לקבוצה האנגלית.

* חאתם בן ערפה, שלא מצא קבוצה מאז שסיים את חוזהו בראן במהלך הקיץ, מתקרב לריאל ויאדוליד הספרדית, כך לפי דיווח ספרד. 

* לסטר נחושה להחתים את מריח דמיראל, הבלם הצעיר והמבטיח של יובנטוס. באנגליה פורסם כי גם אברטון ומנצ'סטר סיטי מגלות עניין בטורקי, שרשם העונה שישה משחקים בלבד במדי אלופת איטליה.


דמיראל. עשוי לעבור לליגה האנגלית בקרוב (Lars Baron/Getty Images)

* על פי מספר דיווחים באנגליה ובאיטליה, אוליבייה ז'ירו התקרב לאינטר, זאת לאחר שהנראזורי כבר שלחו לצרפתי חוזה ראשוני במועדון. החלוץ מעוניין לעזוב את צ'לסי בהקדם על מנת לצבור דקות משחק משמעותיות העונה והיכלל בסגל של נבחרת צרפת לאליפות אירופה הקרובה.

* ווסטהאם ואברטון מתעניינות בצירופו של כוכבה של ססואולו האיטלקית, ז'רמי בוגה בן ה-23. שחקן הכנף של נבחרת חוף השנהב התחיל את הקריירה בצ'לסי, ועל פי אותו דיווח נטען כי גם נאפולי עשויה לנסות לצרפו.

* אינטר, יובנטוס ואתלטיקו מדריד במירוץ אחר קשרה הסנסציוני של ברשה – סנדרו טונאלי בן ה-19. מי שמכונה "אנדראה פירלו החדש" ערך כבר שלוש הופעות במדי נבחרת איטליה ונראה כי בקרוב יעשה קפיצת מדרגה נוספת בקריירה.

* במסגרת החיפושים של אתלטיקו ואינטר אחר קשר אחורי, דווח כי מנצ'סטר יונייטד דחתה הצעות של השתיים עבור קשר נבחרת סרביה, נמניה מאטיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי