למפארד: "מוסא דמבלה? מפתיע אותי שהשם שלו עולה בהקשר אלינו כל כך הרבה"

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Jan Kruger/Getty Images

רגע לפני ברנלי, מאמן צ'לסי דחה את השמועות לגבי חלוץ ליון. ארסנל וארטטה במערך התקפי מול פאלאס, יונייטד תנסה להתאושש מול נוריץ' האחרונה, וגם: אחרי ה-9:0, סאות'המפטון והטראומה שוב מול לסטר

(גודל טקסט)

אחרי תקופה עמוסה במיוחד עבור הקבוצות האנגליות, לו"ז המשחקים הצפוף התמתן מעט ומחר (שבת) ישוחק המחזור ה-22 של הפרמייר ליג, בו מצפים לנו כמה וכמה מפגשים מסקרנים במיוחד. ארסנל תצא למשחק חוץ קשה מול קריסטל פאלאס, צ'לסי תארח את ברנלי, מנצ'סטר יונייטד תפגוש את נוריץ', לסטר תתמודד ראש בראש מול סאות'המפטון וכמובן גולת הכותרת של משחקי השבת – טוטנהאם תנסה להפתיע את המוליכה ליברפול, שרוצה להמשיך לשייט לעבר האליפות.

 
קריסטל פאלאס – ארסנל (14:20, ספורט1)
המארחת מהמקום התשיעי פוגשת את התותחנים, שנמצאים מקום אחד מתחת, לקרב על שיפור עמדות במאבק על אירופה. פאלאס רשמה פעמיים 1:1 בשני משחקי הליגה האחרונים שלה, ובאמצע השבוע הודחה מהגביע אחרי שנכנעה לדרבי קאונטי של ווין רוני מתחתית הצ'מפיונשיפ. כעת היא תנסה לקחת את המומנטום הרע הזה ולהפתיע את ארסנל, שמתחילה להרגיש שינוי תחת המאמן החדש, מיקל ארטטה.

במחזור הקודם הספרדי הצליח להשיג ניצחון 0:2 מרשים במיוחד על מנצ'סטר יונייטד, ובאמצע השבוע התקשה מול לידס בגביע, אך לבסוף השיג בכל זאת 0:1. האם ניצחון נוסף ונוכל להגיד שהקבוצה מצפון לונדון יצאה לדרך חדשה? ייתכן מאוד. מי שנמצא בספק להתמודדות הוא המגן הימני הקטור ביירין. בהתקפה ארטטה צפוי שוב לפתוח עם כל ארבעת ה"תותחים" שלו מקדימה – ניקולה פפה, מסוט אוזיל, פייר-אמריק אובמיאנג ואלכסנדר לקאזט.

רוי הודג'סון, מאמן נבחרת אנגליה לשעבר וקריסטל פאלאס בהווה, אמר לקראת ההתמודדות: "יש לי כבוד עצום לארסנל. אני עדיין רואה אותם כאחד מעמודי התווך של הפרמיירליג, האליטה. שנים רבות הם היו מספר אחת או שתיים בליגה. הם עדיין קבוצה של הטופ 4 והם מאוד איכותיים, אני מחכה כבר לפגוש את ארטטה".


מיקל ארטטה (Julian Finney/Getty Images)

צ'לסי – ברנלי (16:50, ספורט3)
הבלוז, שנמצאים במקום הרביעי ובפער של חמש נקודות מיונייטד שנמצאת מקום אחד מתחתיהם, ינסו לחזק עמדות בקרב על הטופ 4 ולחזור לנצח אחרי שבמחזור הקודם נפרדו מברייטון בתוצאת תיקו מאכזבת. מולם ניצבת ברנלי, שאמנם ניצחה באמצע השבוע את פטרבורו במסגרת הגביע, אך בליגה היא סופרת כבר שלושה הפסדים רצופים. האורחת ממוקמת במקום ה-15 בליגה האנגלית ובפער של ארבע נקודות בלבד מהקו האדום, ומחר היא תנסה להפתיע את פרנק למפארד וחניכיו.

צ'לסי, שפתחה טוב את העונה, נמצאת בשבועות האחרונים בתקופה מאוד לא יציבה ונראה שהלו"ז הצפוף עשה את שלו והשפיע על הסגל הצעיר של המועדון. לראייה, בעשרת משחקי הליגה האחרונים הם השיגו ארבעה ניצחונות, תיקו אחד והפסידו לא פחות מחמש פעמים. מי שנמצא בספק למשחק הוא כריסטיאן פוליסיק הפצוע.

"אין לנו שום שחקן שקרוב אלינו", הצהיר למפארד בנוגע לחלון ההעברות. כשנשאל לגבי חלוצה של ליון, מוסא דמבלה, ששמו נקשר לקבוצה בימים האחרונים, אמר: "מפתיע אותי שהשם שלו עולה כל כך הרבה. אני לא רוצה להגיד משהו חד משמעי, אבל אנחנו לא מדברים עליו יותר מדי. יש לנו הרבה מה לתקן במשחק שלנו. אם מנתחים את ההפסדים האחרונים שלנו רואים שבעטנו 50 פעמים לשער וכמעט ללא בעיטות למסגרת. קל לומר שזה חוסר מזל, אבל אין לנו מספיק קילר אינסטינקט".


מוסא דמבלה (PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images)

לסטר – סאות'המפטון (16:50, ספורט1)
לפני החשיבות של המשחק, האורחת פוגשת את מי שהיא חוותה ממנה טראומה כל כך קשה בסיבוב הראשון. כזכור, לסטר פשוט פירקה את הקדושים לחתיכות וללא רחמים עם 0:9 יוצא דופן במחזור ה-10 וכעת סאות'מפטון תצטרך להראות שהיא התגברה על זה, ומי יודע, אולי אפילו לנקום. המארחת ומאמנה ברנדן רוג'רס ינסו לרשום ניצחון רביעי ברציפות ולשמור על המקום השני בטבלה, בו הם מחזיקים כבר תקופה ארוכה. מנגד, האורחת אמנם נמצאת במקום ה-12, אך במרחק של חמש נקודות בלבד מהקו האדום והיא מקווה להפתיע ולקבל קצת יותר אוויר במאבקי התחתית. הקדושים מגיעים בתקופה טובה אחרי שניצחו שלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים שלהם, כולל ניצחון על טוטנהאם במחזור הקודם וניצחון על צ'לסי לפני שלושה מחזורים.

מאמן השועלים, רוג'רס, דיבר לקראת ההתמודדות ונשאל על ה-0:9 הענק מהסיבוב הראשון: "אם מישהו חושב שבגלל שניצחנו בתוצאה כזאת בחוץ נשחק מולם בבית וננצח 0:10, הוא טועה. זה לא עובד ככה. הביצועים של השחקנים של סאות'המפטון היו לא רעים במשחק הזה. אני לא חושב על להביס, הייתי שמח מ-0:1 קטן, שלוש נקודות ושער נקי".


ברנדן רוג'רס (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מנצ'סטר יונייטד – נוריץ' (16:50, ספורט2)
השדים האדומים, שהודחו מהגביע אחרי הופעה לא טובה מול מנצ'סטר סיטי באולד טראפורד באמצע השבוע, יודעים שאסור להם למעוד והם חייבים לקחת נקודות מול נועלת הטבלה על מנת להישאר חזק בתמונת המאבק על הטופ 4. במשחק הליגה האחרון שלה, יונייטד נכנעה 2:0 לארסנל ותנסה לקטוע את רצף המשחקים השלילי כאשר הם פייבוריטים ברורים מול הקנריות, שלא ניצחו כבר שמונה משחקים רצופים, וגם אם יצליחו לגנוב שלוש נקודות מפתיעות מחר – יישארו במקום האחרון.

אולה גונאר סולשיאר ימשיך להחסיר את פול פוגבה, שפצוע כבר לא מעט זמן, וגם ג'סי לינגרד ייעדר, כאשר הארי מגוויר מוגדר בספק. המאמן הנורבגי דיבר קראת המשחק ואמר: "יש סיכוי שמגווייר ישחק מחר. הוא לוחם ואם הבעיה תהיה קטנה הוא יוכל לשחק. השמועות שצפיתי בברונו פרננדש מספורטינג ליסבון? אלה ספקולציות. אני הולך לראות משחקים כל הזמן. זה שחקן ממועדון אחר ואני לא יכול לדבר עליו"

משחקים נוספים
אברטון – ברייטון (16:50, חגיגה אנגלית בספורט1)
וולבס – ניוקאסל (16:50, חגיגה אנגלית בספורט1)

אולה גונאר-סולשיאר (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי