פפ על המסיבה של שחקני סיטי: "אוהב שהם מבלים יחד מחוץ למועדון"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

לקראת המפגש עם קריסטל פאלאס, מנג'ר התכולים התייחס לחגיגות המפוקפקות של חניכיו לאחר הניצחון על וילה. שבת באנגליה: טוטנהאם רוצה לשוב למסלול הניצחונות, ארסנל מחפשת ניצחון ליגה שני בעידן ארטטה

(גודל טקסט)

עוד לפני המנה העיקרית שתגיע ביום ראשון עם המפגש בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד, המחזור ה-23 בפרמיירליג ייצא לדרכו מחר (שבת) עם לא פחות משמונה משחקים. במוקד, מנצ'סטר סיטי תנסה לרשום ניצחון שישי רצוף בכל המסגרות, ארסנל תארח את שפילד השישית בטבלה במטרה להשיג ניצחון ליגה שני בעידן מיקל ארטטה וטוטנהאם תרצה לקטוע רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון במשחק חוץ נגד ווטפורד המשתפרת.

מנצ'סטר סיטי – קריסטל פאלאס (16:50 בספורט1 כחלק מ"חגיגה אנגלית")
האלופה עקפה את לסטר וחזרה למקום השני ביום ראשון האחרון, אך עדיין רחוקה 14 נקודות מהמוליכה ליברפול, לה משחק חסר. התכולים נראו מצוין כשהביסו 1:6 את אסטון וילה בחוץ, במשחק בו סרחיו אגוארו שבר שני שיאים, ויקוו להמשיך בכושר הטוב למרות שהסיכוי להדביק את הפער מהמייטי רדס קלוש.

מלבד לירוי סאנה ואיימריק לאפורט שמושבתים כבר תקופה ארוכה (הבלם חזר להתאמן עם הקבוצה בשבוע האחרון), פפ גווארדיולה ייהנה מסגל מלא וצפוי להחזיר להרכב את ראחים סטרלינג, אחרי שהאנגלי נח נגד וילה. ריאד מחרז בפורמה אדירה לאחרונה ובמחזור הקודם כבש צמד, וככל הנראה יפתח לצד "קון" וסטרלינג בחלק הקדמי, כשמי שייאלץ לרדת לספסל הוא ברנרדו סילבה.

גווארדיולה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק וכשנשאל לגבי המסיבה בה השתתפו שחקני הסיטיזנס לאחר הניצחון על וילה, המנג'ר התעקש כי הוא זה שאישר להם את הבילוי: "כשיש להם זמן, הם עושים ארוחות ביחד וזה קרה כבר כמה פעמים. אני אוהב את זה שהם מבלים ביחד מחוץ למועדון, לפעמים זה בבית, לפעמים במסעדה כפי שהיה במקרה הזה. זה נחמד".

גווארדיולה. בעד הבילוי המשותף של שחקניו (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

ווטפורד – טוטנהאם (14:20, ישיר בספורט1)
קבוצתו של ז'וזה מוריניו מקרטעת לאחרונה ותנסה לחזור למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים שלא עשתה זאת, אך המשימה תהיה לא פשוטה נגד השכנה מצפון לונדון, שעד לאחרונה הייתה שקועה מתחת לקו האדום אך מגיעה במומנטום מצוין, עם רצף של שלושה ניצחונות.

כריסטיאן אריקסן עלול לרדת לספסל על רקע השמועות בנוגע למעברו לאינטר, בעוד קשר הרכש ג'דסון פרננדש, שהצטרף השבוע, צפוי להיות על ספסל המחליפים. יונג-מין סון ישוב להרכב אחרי שנח במשחק הגביע נגד מידלסבורו, כאשר במרכז השדה עשויים לשתף פעולה אריק דייר וג'ובאני לו צ'לסו, בהיעדרו של הארי ווינקס. סימן שאלה קיים באשר לאגף ימין של ההגנה, שם ג'אפט טנגאנגה מתחרה על העמדה עם סרז' אורייה.

סון ומוריניו. טוטנהאם לא ניצחה כבר שלושה מחזורים (GLYN KIRK/IKIMAGES/AFP via Getty Images)
סון ומוריניו. טוטנהאם לא ניצחה כבר שלושה מחזורים (GLYN KIRK/IKIMAGES/AFP via Getty Images)

ארסנל – שפילד יונייטד (16:50, ישיר בספורט2)
התותחנים, שמדורגים במקום העשירי, רחוקים ארבע נקודות מיריבתם מחר, הניצבת ארבעה שלבים מעליהם. הלונדונים אמנם הציגו יכולת משודרגת בשבועות שחלפו מאז הגעתו של מיקל ארטטה, אך התוצאות לא השתפרו דרמטית. קבוצתו של כריס ווילדר סבלה מירידה וניצחה רק שניים מחמשת המשחקים האחרונים בליגה, אך עדיין רחוקים שתי נקודות בלבד ממנצ'סטר יונייטד שמחזיקה במקום החמישי המוביל לאירופה, כך ששלוש נקודות יהיו חשובות מאוד מבחינת ה"להבים".

ארסנל תחסר את פייק אמריק אובמיאנג המורחק בנוסף לקאלום צ'יימברס וקיירן טירני הפצועים, כאשר סיאד קולאשינץ, לוקאס טוריירה והקטור ביירין יעברו מבחני כשירות בסמוך למפגש. הסרבי והאורוגוואי ספגו מכות במשחק החוץ נגד פאלאס בשבת האחרונה, בעוד הספרדי עדיין מתאושש מקרע ברצועה הצולבת ממנו סבל מתחילת 2019.

לקראת ההתמודדות, ארטטה פסל על הסף את השמועות על מועמדותם של ג'ון סטונס ופרנק קסי ודיבר על תכניות הרכש של קבוצתו בחלון ההעברות הנוכחי: "יש לנו בעיות בהגנה, הפציעה של קאלום שינתה את התכניות שלנו. כדי שנחתים מישהו, זה צריך להיות השחקן הנכון וכזה שנוכל להתחרות עליו כלכלית. אני מרוצה מהסגל שיש לנו ומאמין שאפשר להיאבק איתו על כל המטרות שלנו. אני רוצה להוציא את המקסימום מהשחקנים שנמצאים, אבל אם הסיטואציה תשתנה ונצטרך חיזוק, אני מצפה שניכנס לשוק וננסה לפתור את זה".

אובמיאנג. ארסנל תסתדר בלעדיו? (Justin Setterfield/Getty Images)
אובמיאנג. ארסנל תסתדר בלעדיו? (Justin Setterfield/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי