לאחר שהפר את הנחיות הבידוד: ווקר סיים את דרכו בנבחרת אנגליה

קייל ווקר
קייל ווקר | Gettyimages

מגן מנצ'סטר סיטי, שהודה כי קיים בביתו "מסיבת מין" על אף הסגר בממלכה, צפוי להיזרק על ידי המאמן גארת' סאות'ג'ייט ולא יזכה יותר ללבוש את מדי שלושת האריות

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

כבר בגיל 29 וממש לא מבחירה, הקריירה של קייל ווקר כשחקן נבחרת אנגליה הסתיימה. על פי פרסום הבוקר (שלישי) ב"דיילי סטאר", מיד עם סיום מגפת נגיף הקורונה מתכוון מאמן נבחרת שלושת האריות, גארת' סאות'ג'ייט שהשבוע אישרה ההתאחדות האנגלית על כך שקיצץ כ-30 אחוז משכרו, להיפגש עם מגן מנצ'סטר סיטי ולהודיע לו על סיום דרכו.

לאנגליה אמנם יש צרות טובות בכל הנוגע לעמדת המגן הימני, מכיוון שבנוסף לקייל ווקר יש לה את טרנט אלכסנדר ארנולד מליברפול שלדעת רבים נחשב היום למגן הימני הטוב בעולם וכן את ארון ואן ביסאקה ממנצ'סטר יונייטד ואפילו את קיירן טריפייר מטוטנהאם, אבל ההחלטה של סאות'ג'ייט אינה מקצועית, כמובן, אלא בעקבות "מסיבת מין סוערת" שערך בביתו, עליה כבר התנצל בפומבי. הוא גם צפוי להיקנס על ידי קבוצתו בסכום המוערך בכ-250 אלף ליש"ט מכיוון שהפר את הנחיות הבידוד כשהזמין לדירתו נערות ליווי.

אם לא די בכך, למחרת הפרסום על מסיבת המין שערך, הוא גם תועד צועד ברחוב יחד עם וויין רוני, למרות הסגר שהוטל בממלכה והשנים ננזפו על ידי שוטרים מקומיים לשוב לבתיהם. ווקר, שרשם עד כה 48 הופעות בינלאומיות במדי נבחרת אנגליה, שיחק בפעם האחרונה כשעלה מהספסל נגד שווייץ בליגת האומות ביוני שעבר וזו כנראה גם הייתה הפעתו האחרונה עבור שלושת האריות.


סאות'ג'ייט לא יזמן אותו יותר. ווקר (BEN STANSALL/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי