ווקר הפר את ההנחיות שלוש פעמים ביממה: "הייתי צריך לדחוף את אחותי?"

קייל ווקר
קייל ווקר | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

מגן מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה, כחודש לאחר שארגן מסיבת מין בביתו, תועד על ידי צלמי פפארצי מבקר את אחותו, נוסע להוריו ורוכב על אופניים וספג ביקורות קשות. במכתב הבהרה שפרסם, טען: "למה זה מגיע לי?"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

קייל ווקר נמצא תחת מתקפה קשה. מגן מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה, שלפני כחודש פתח את כל מהדורות הספורט בממלכה אחרי שערך מסיבת מין בביתו והתעלם מהנחיות הרשויות להישאר בבית בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, שוב מככב מסיבות דומות – אמנם הוא לא השתתף או ארגן מסיבה, אך נתפס השבוע מפר את ההנחיות שלוש פעמים תוך 24 שעות.

כידוע, בריטניה היא המדינה השנייה בעולם בכמות המתים מנגיף הקורונה, השבוע היא עקפה את איטליה כדי להפוך, בצער רב, למדינה עם הכי הרבה מתים באירופה, אבל ווקר בן ה-29 ככל הנראה לא מוטרד מדי מהנגיף ופעם אחר פעם נתפס על ידי צלמי הפפארצי מחוץ לביתו, על אף ההנחיות. אמש (חמישי) הוא נתפס על ידי צלם של "הסאן" רוכב על אופניים יחד עם חבר, בסך הכל יממה אחרי שביקר את אחותו בשפילד ולאחר מכן תועד אצל הוריו.

ווקר, שכבר נאלץ להתנצל לפני כחודש על פרשת מסיבת המין, עלול להיחקר על ידי המשטרה במנצ'סטר על הפרת ההנחיות שוב ושוב, מעבר לעונשים שהוא צפוי לספוג ממנצ'סטר סיטי ומההתאחדות האנגלית – בתקשורת המקומית כבר טענו בחודש שעבר שהוא סיים את דרכו בנבחרת בעקבות התנהגותו, מה שעדיין לא אושר רשמית על ידי ההתאחדות ו/או המנג'ר גארת' סאות'גייט.

"הוא אידיוט, אין דרך אחרת לומר זאת", צוטט מקור של "הסאן" בדיווח על הפרת ההנחיות בפעם השלישית תוך 24 שעות, "כמה פעמים בן אדם צריך להיתפס? הוא לא יותר טוב מכל אחד אחר ואם יש הודעה להישאר בבתים, אז היא תקפה לגבי כולם. הוא פשוט תוקע אצבעות בעיניים לכל מי ששומר על הנחיות. מקווה שהמשטרה תפעל נגדו".

ווקר נסע אל אחותו בשפילד ביום רביעי האחרון כדי לחגוג איתה את יום הולדתה במסיבה שערכה בביתה ונמשכה מספר שעות. הוא אף צולם מחבק אותה מחוץ לביתה ומשם נסע להוריו שגרים זמן קצר משם ובמשך כחצי שעה שהה במחציתם, עד שחזר לביתו ולמחרת תועד רוכב על אופניים עם חבר.

אחרי כל ההאשמות הקשות והצבתו במוקד הביקורת בחודש האחרון, טען ווקר במכתב שפרסם באמצעות הרשתות החברתיות: "אני מרגיש שבמשך תקופה ארוכה הייתי בשקט. לאחרונה פורסמו כתבות רבות עליי ועל משפחתי ואני מרגיש שאין לי ברירה אלא לצאת בהצהרה פומבית כדי להבהיר את הדברים. אני עובר את אחת התקופות הקשות בחיי ואני לוקח על כך אחריות מלאה. עם זאת, אני מרגיש שמחפשים אותי. זה כבר לא משפיע עליי, אבל כן על בריאות משפחתי וילדיי הקטנים.

"נסעתי לשפילד ביום רביעי כדי להעניק לאחותי מתנת יום הולדת, אבל גם כדי לדבר עם אחד האנשים שאני הכי סומך עליהם בחיי. היא חיבקה אותי כדי להזכיר לי עד כמה היא אוהבת אותי. מה הייתי אמור לעשות – לדחוף אותה? משם המשכתי להורים כדי לאסוף אוכל שהם הכינו לי, אלו חדשים מאוד קשים עבורם, גם כי כל מה שאני עובר בחיים הם עברו יחד איתי. למה ההורים שלי ואחותי צריכים שתילקח מהם הפרטיות ושיחכו להם צלמים מחוץ לבית? אני פשוט מרגיש שעוקבים אחרינו. אני לא מרגיש בטוח אפילו בבית שלי – ולמה אני צריך להרגיש ככה? למי זה מגיע?".

עוד כתב ווקר: "יש לי את הפריבילגיה להיות ספורטאי, אחד שמשמש דוגמה ואלה דברים שאני ממש לא לוקח כמובן מאליו, אבל באיזה שלב גם הרגשות שלי יילקחו בחשבון? המשפחה שלי נקרעת מהסיטואציה הזו ומכל הכתבות בתקשורת, ואני שואל – מתי מספיק זה מספיק? אנחנו בזמן של מגפה עולמית ובאיזו נקודה גם יתחשבו בכך שהבריאות הנפשית נפגעת ומשפיעה? אני בסך הכל בן אדם, עם רגשות וכאב ומאוכזב כמו כל אחד אחר. זה עצוב, אבל אני מרגיש שכותבים על החיים שלי כל דבר ללא שום הקשר. אני מבין אנשים שכועסים עליי או מאוכזבים ממני, אבל זה היה חשוב לי שאנשים יבינו יותר טוב את חיי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי