האברץ מתרחק מהבלוז: צ'לסי עצרה את השיחות עם לברקוזן

קאי האברץ
קאי האברץ | Lars Baron/Bongarts/Getty Images

לפי דיווחים בבריטניה, האנגלים הציעו 75 מיליון ליש"ט אך קבוצתו דורשת 90 מיליון ליש"ט. "אלה פערים שלא ניתנים לגישור", נכתב. המנהל המקצועי של הגרמנים משוכנע: "לא ויתרנו על התקווה להשאירו לעונה נוספת"

(גודל טקסט)

קאי האברץ הוא ללא ספק אחד הכוכבים העולים של הכדורגל העולמי, שמושך את תשומת הלב של הקבוצות הגדולות לקראת הקיץ. באייר לברקוזן כבר דחתה הצעת ענק של ריאל מדריד לפי הדיווחים, ולאחרונה גם צ'לסי רצתה לצרף את מי שנחשב ליורשו של מיכאל באלאק, שצמח בלברקוזן, שיחק בבאיירן מינכן והגיע גם לצ'לסי של ז'וזה מוריניו בהמשך. השאלה היא האם גם הקשר הצעיר ישחק במדי הבלוז.

צ'לסי בעלת אמצעים כלכליים גדולים, לא סובלת מהמשבר הכלכלי ונחושה לבנות סגל חזק כדי לפצות על השנים האחרונות בהן מכרה בין היתר את אדן הזאר ונפרדה גם מאלברו מוראטה. אולם, לפי "סאן" הבריטי, יש פערים גדולים בין שתי הקבוצות, כאלה שנכון לעכשיו נראים כלא ניתן לגישור.

ההצעה של צ'לסי עומדת על 75 מיליון ליש"ט בעוד הקבוצה הגרמנית דורשת 90 מיליון ליש"ט. מרינה גרנובסקיה, אחראית הרכש במועדון, הפסיקה את השיחות. "המרחקים בין המועדונים עצומים", נכתב.

בינתיים, המנהל המקצועי של לברקוזן, רודי וולר, התעקש כי המועדון לא ויתר על האפשרות להשאירו עד תום העונה הבאה ולמכור אותו שנה לפני תום חוזהו. וולר אמר: "לא ויתרנו על התקווה להשאירו. אנחנו מנסים לתת לו את כל האפשרויות לצמוח ולהבין שכאן הוא יתקדם. הוא עושה עבודה יוצאת מן הכלל בחצי השני של העונה". ואכן, הגרמני הבקיע 15 שערים ובישל עוד שמונה ב-39 הופעות בינתיים.

בינתיים, האברץ עצמו ירצה לעזור ללברקוזן לעמוד במטרות ולסיים במקום הרביעי המוליך לליגת האלופות. הקבוצה של פטר בוס רשמה ניצחון בודד בארבעת המחזורים האחרונים ומובילה בפער של נקודה בלבד על בורוסיה משנגלדבאך החמישית. ביום רביעי (21:25, שידור ישיר בספורט1) תארח את קלן במסגרת המחזור ה-32.

האברץ בפעולה (Stuart Franklin/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי