רישארליסון חשף: "היו בינואר הצעות מברצלונה וממנצ'סטר יונייטד"

רישארליסון
רישארליסון | Catherine Ivill/Getty Images

כמעט חצי שנה אחרי הפרסומים לפיהם הקטלונים הציעו כמאה מיליון יורו עבור כוכב אברטון ונבחרת ברזיל, הוא הודה: "המועדון החליט להשאיר אותי וגם אני לא רציתי לעזוב באמצע העונה"

(גודל טקסט)

קשר אברטון ונבחרת ברזיל, רישארליסון בן ה-23, מחוזר מאוד בשנה האחרונה. הוא נרכש על ידי ווטפורד מאתלטיקו מיניירו תמורת כ-12 מיליון יורו באוגוסט 2017 וכעבור שנה נמכר לאברטון בסכום גבוה פי יותר משלושה, כ-38 מיליון יורו. כעת, רגע לפני הדרבי של ליברפול, הוא חשף שבינואר האחרון התקבלו עבורו הצעות ענק מהמועדונים הגדולים בעולם, אולם אברטון ממש לא השתכנעה.

הברזילאי שומר על עקביות ולראיה עשרה שערים ושלושה בישולים בפרמיירליג העונה, מספרים מאוד דומים לאלו שהשיג בעונה שעברה (13 שערים ושני בישולים), וכך הוא הופך את עצמו כמועמד לגיטימי למועדוני הפאר: "היו המון הצעות במהלך העונה, כולל מברצלונה וממנצ'סטר יונייטד", אישר רישארליסון בריאיון לקראת הדרבי הערב נגד ליברפול (החל מ-20:50 בספורט1), "אבל המועדון החליט להשאיר אותי וגם אני לא רציתי לעזוב באמצע העונה, כי זה קשה לעזוב ככה חברים באמצע העונה והאמת שזה גם לא צעד נכון".

בחלון ההעברות האחרון אכן היו דיווחים שברצלונה מעוניינת לצרף את רישארליסון, שעתה חשף כי אכן הוגשה הצעה מקטלוניה – ככל הנראה בסכום שמתקרב למאה מיליון יורו, מה שעדיין לא שכנע את ראשי אברטון למכור אותו. "כמובן שזה משפיע עלייך כשיש הצעה מברצלונה, אחד המועדונים הגדולים בעולם, אבל גם האושר האישי שלי חשוב", סיכם הכוכב.


רישארליסון. עוד יגיע לאחת הגדולות אם ימשיך כך (Catherine Ivill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי