פפ לקראת ברנלי: "סאנה? יש לנו הרבה אופציות בכנף". אגוארו יחזור להרכב

פפ גווארדיולה, שחקני מנצ'סטר סיטי
פפ גווארדיולה, שחקני מנצ'סטר סיטי | Laurence Griffiths/Getty Images

מנצ'סטר סיטי תארח הערב (שני, 21:50, ספורט2) את ברנלי, המאמן התייחס לקשר הגרמני שעשוי לעזוב: "ראשית הוא שחקן שלנו, לא יודע אם יעזוב הקיץ או בסיום חוזהו". החלוץ ישוב ל-11 נגד יריבה שנמצאת בכושר מצוין

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הקליל 0:3 על ארסנל במחזור הקודם, מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה תארח הערב (שני, 21:50, שידור ישיר בספורט2) את ברנלי במסגרת המחזור ה-30 מטרה להגדיל את הפער מלסטר השלישית לתשע נקודות. אם הסיטיזנס ינצחו הרי שגם ניצחון של ליברפול במשחק הבא לא יכתיר אותה כאלופה. המגן אריק גרסיה שסבל מפגיעת ראש ייעדר בעוד כשירותו של ג'ון סטונס תיבחן לקראת המשחק. מנגד, החלק ההתקפי של סיטי עשיר כרגיל.

החלוץ סרחיו אגוארו פוגש את היריבה נגדה הוא כובש בממוצע שער במשחק – תשעה שערים בתשעה משחקים (הבקיע נגדה בכל חמשת משחקי הבית), וצפוי לקבל את חולצת ההרכב על חשבונו של גבריאל ז'סוס שפתח נגד ארסנל. גם רודריגו הספרדי בתמונת ההרכב על חשבון אילקאי גונדואן. בחמשת משחקי הבית שלה נגד ברנלי בעידן פפ גווארדיולה כבשה סיטי 19 שערים.

מי שיישב שוב על הספסל הוא לירוי סאנה שכפי שאמר המאמן סירב להאריך את חוזהו. הספרדי התייחס שוב לקשר הגרמני שהחלים מהפציעה: "ראשית, הוא שחקן שלנו. אני לא יודע אם יעזוב בקיץ או בסיום החוזה שלו. יש לנו מספיק שחקנים טובים מקדימה. גבריאל ז'סוס יכול לשחק בצד שמאל, גם פיל פודן, ראחים סטרלינג. רובם במצב טוב. הם יציבים ברמת הפציעות. אני חושב שיש לנו גם אופציות אחרות, רק אינני יודע אם לאחר וירוס הקורונה המצב הכלכלי של המועדון ישתנה, נראה בסיום העונה הזו". פפ דאג להבהיר כי בכל מקרה מנצ'סטר סיטי  תיאבק על האליפות גם בעונה הבאה.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. מחפשים ניצחון שני רצוף (LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images)

על השמועות שהקבוצות שמשחקות באירופה לא ירצו להשתתף בגביע הליגה: "אני כן רוצה שנמשיך להתמודד במפעל הזה. זכינו בו שלוש פעמים ברציפות, אבל ההחלטה תלויה בפרמיירליג שתחל מאוחר יותר ובגופים אחרים. זה תלוי בלוח השנה. זה אותו הדבר עם ליגת האלופות. כמובן שהייתי רוצה לשחק נגד ריאל מדריד בבית עם קהל אבל יש מצבים יוצאי דופן".

בינתיים גם השוער אדרסון התראיין ושיבח את פפ: "הוא מאמן נפלא שחיי ונושם כדורגל ורואה את הדברים בצורה אחרת. הוא השתיל סגנון משחק בכולנו במועדון. אנחנו משחקים באותה הדרך כבר זמן רב. כשהצלחנו להסתגל לכך, התחלנו לשחק בצורה נפלאה". עוד אמר: "עם החברים מהבית הייתי משחק כקשר, בקבוצה מן הסתם אני לא יכול לעשות זאת".

היריבה ברנלי מגיעה למשחק במצב רוח אפילו טוב יותר. במחזור האחרון שוב הוכיחה את כוחה כשסיימה בתיקו 1:1 נגד טוטנהאם, ולמעשה הקבוצה של דון דייץ' מחזיקה ברצף של שבעה משחקים ללא הפסד – הארוך ביותר שלה העונה. ברנלי מדורגת במקום ה-11 אך הטבלה האנגלית מאוד צפופה והיא לא רחוקה מהמאבק על הליגה האירופית. אם הערעור של סיטי לא יתקבל הרי שגם המקום השביעי יוליך לאירופה, וברנלי רחוקה רק חמש נקודות משם.

אגוארו חוגג. מחזיק ברקורד נפלא נגד ברנלי (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

הקפטן אשלי בארנס אמנם ייעדר מהמשחק אך הוא אופטימי לגבי המשך העונה: "אנחנו מכוונים להגעה לאירופה. אלה לילות שאתה זוכר כשהקריירה שלך נגמרת. נעשה את כל מה שאנחנו יכולים". מלך שערי הקבוצה, כריס ווד (11 שערים), שכבש גם נגד טוטנהאם במחזור האחרון – נמצא בספק גדול למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי