"המהפכה של סארי": באיטליה מתכוננים להצגתו של המאמן

שחקני יובנטוס
שחקני יובנטוס | MIGUEL MEDINA/AFP/Getty Images

מחר ב-12 יובנטוס תציג את מאמנה החדשה, ובתקשורת כבר מפנטזים: "למעלה, יחד עם סארי". אופטימיות לגבי צירופו של פוגבה, גם מילנקוביץ'-סאביץ', קייזה וזאנוליו על הכוונת. ומה יהיה עם דיבאלה?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
יובנטוס יוצאת לדרך חדשה. ביום ראשון הוכרז רשמית מיניו של מאוריציו סארי למאמן הקבוצה, וביום חמישי ב-12:00 יוצג האיטלקי בקבוצתו החדשה. בארץ המגף מקבלים בברכה את המאמן האיטלקי בן ה-60 שכזכור מזוהה מאוד עם נאפולי. בשער ה"טוטו ספורט" נכתב הבוקר: "למעלה יחד עם סארי!", ובנוסף הייתה הכרזה: "לפחות שם אחד גדול יגיע". בתקשורת המקומית הקדישו כתבות רבות לגבי איך תיראה יובנטוס מודל 2019/20. "המהפכה של סארי", נכתב בשער הגאזטה דלה ספורט.


אלופת איטליה בשמונה השנים האחרונות מכוונת גבוהות. "יובה שאפתנית מאוד בכוונותיה לצרף את פול פוגבה ופדריקו קייזה", צוין בתקשורת, והקבוצה תשנה הקיץ את פניה כשלא מעט שחקנים יעזבו. קייזה הצטיין במדי פיורנטינה בעונה האחרונה ובאיטליה חושבים שיהיה מקרה דומה לזה של פדריקו ברנדסקי, קשר הויולה שהצטרף ליובה בתמורה ל-40 מיליון יורו לפני שנתיים.


סרג'י מילינקוביץ'-סאביץ', קשרה של לאציו, נמצא על הכוונת כמו גם ניקולו זאנוליו, קשרה של רומא. יש היגידו שהביאנקונרי שוב 'מחסלים' את קבוצות הצמרת האחרות באיטליה. לאור היחסים הטובים בין נשיא המועדון, אנדראה אניילי, למינו ראיולה, סוכנו של פוגבה, בקבוצה אופטימיים לגבי החזרתו של הקשר. יובה צפויה להציג מרכז שדה אחר לגמרי כשמיראלם פיאניץ' עשוי לעזוב.




זו'אאו קנסלו יעזוב בוודאות, ככל הנראה למנצ'סטר סיטי, שכן בקבוצה הרגישו שלא עשה את ההתקדמות המצופה ממנו. סמי קדירה ומריו מנדז'וקיץ', שהוגדרו כחיילים הנאמנים של מאסימיליאנו אלגרי, נמצאים בפרשת דרכים. החלוץ לא כבש אף שער מאז סוף חודש דצמבר.


השאלה הגדולה היא לגבי עתידו של פאולו דיבאלה. נראה שהאפשרות היחידה להישארותו היא הצבתו בעמדה אחרת במגרש, לאחר העונה החלשה שחווה. לפני חודש הצהיר סוכנו שסיכוי טוב שיעזוב את הביאנקונרי. שוב עולות השאלות האם הוא וכריסטיאנו רונאלדו יכולים לשחק יחד.


בינתיים הצוות המקצועי של יובנטוס מתגבש. אנדראה ברצאלי שפרש מכדורגל לאחר שמונה עונות ביובנטוס, יהיה חלק מהצוות. האיטלקי ימשיך עם חמישה שעבדו תחתיו גם בצ'לסי, בעוד פאולו ברטלי לא יחזור. פאביו קאפלו התראיין בתוכנית רדיו ואמר בנושא: "סארי מאמן מצוין שיקבל את הכלים להצליח, מדובר במועדון יציב. הוא יצטרך להתאים את השיטה שלו לכריסטיאנו רונאלדו. ליגת האלופות? זה הולך להיות לא פשוט בכלל".



כריסטיאנו רונאלדו. "סארי יצטרך להתאים את השיטה בשבילו" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי