דיווח בהולנד: דה ליכט יחתום בימים הקרובים ביובנטוס

דה ליכט
דה ליכט | Gettyimages

אחרי שכבר סירב להצעת ברצלונה על פי הפרסומים בספרד, מסתמן שקפטן אייאקס בן ה-19 יעבור לאלופת איטליה ויהפוך למשתכר השני הכי גבוה בתולדות הסרייה A

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

במשך שבועות שמענו על כך שבלם אייאקס מתייס דה ליכט צפוי להצטרף לחברו פרנקי דה יונג ולחתום בברצלונה, אבל אחרי שלפני מספר ימים דווח בספרד שסוכנו מינו ראיולה סירב להצעת הקטלונים, הבוקר (שבת) נחשפנו לכך שב"טלחראף" ההולנדי מצהירים כי קפטן אלופת הולנד בן ה-19 בלבד על סף מעבר ליובנטוס.

הביאנקונרי, שהשבוע מינו את מאוריציו סארי למאמנם, צפויים לשלם כ-70 מיליון יורו עבור הבלם שירוויח לא פחות מ-20 מיליון יורו בעונה, חוזה עתק עבור שחקן כל כך צעיר שכבר עכשיו זכה לחיזורים מצד ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וכמובן ברצלונה ופריז סן ז'רמן, כששתי האחרונות היו לכאורה הקבוצות אליהן היה הכי קרוב לחתום עד הפרסום האחרון בהולנד שאולי טרף את הקלפים.

בהולנד נכתב שלמרות כל האמור לעיל, דה ליכט ביקש מראשי יובנטוס באמצעות סוכנו עוד מספר ימים אחרונים למחשבה לפני שהוא בוחר את יעדו הבא. גם לפי "SKY" איטליה המו"מ בין דה ליכט ליובנטוס מתקדם, אחרי שהאלופה האיצה את המגעים לאחרונה והפכה למועמדת המובילה לצרפו. 

ב"סקיי" דיווחו גם כן שחוזהו של דה ליכט ביובנטוס ינוע בין 15 ל-20 מיליון יורו כל עונה, כך שהוא יהיה המשתכר השני הכי גבוה בתולדות הסרייה A כשמעליו יהיה רק כוכב יובנטוס הנוכחי, כריסטיאנו רונאלדו שמרוויח כ-30 מיליון יורו לעונה.

בקרוב הם ביחד, לפי התקשורת ההולנדית (Lars Baron/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי