העברות: לסטר שילמה 40 מיליון ליש"ט על יורי טילמנס

יורי טילמנס
יורי טילמנס | Michael Regan/Getty Images

הקשר הבלגי הפך לרכש היקר ביותר של השועלים. נאפולי העלו הילוך על מנת להחתים את איקרדי, טאדיץ' יישאר באייאקס עד 2026. וגם: ארנאוטוביץ' עזב את ווסטהאם לטובת הליגה הסינית, ג'רארד סירב לאמן את ניוקאסל

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
רשמי
עם כל הכבוד לפרנקי דה יונג שעזב לברצלונה ולמתייס דה ליכט שמקווה לעבור ליובנטוס, הכוכב הכי גדול של אייאקס הוא דושאן טאדיץ' שהיום חתם על הארכת חוזהו עד 2026.

MOOOOOOOOOD! #ExtendingTadic

— AFC Ajax (@AFCAjax) July 8, 2019

* סטפן אל שעראווי, חלוצה של רומא (26), מצטרף לשנחאי שינאווה הסינית שם צפוי להרוויח סכום עתק. החלוץ יגיע הבוקר לקבוצה כדי לחתום על חוזהו. רומא תקבל 18 מיליון יורו.



* מרקו ארנאוטוביץ', החלוץ בן ה-30, עזב את ווסטהאם לטובת הכסף הגדול בבשנחאי דונגיה הסינית. ההעברה נסגרה על 24 מיליון ליש"ט. בעונה האחרונה כבש עשרה שערי ליגה בשורות ווסטהאם




* אתלטיקו מדריד ממשיכה בחיזוק ההגנה שלה והודיעה על החתמתו של רנאן לודי, המגן השמאלי הברזילאי בן ה-21 של אתלטיקו פרנאאנסה. הברזילאי חתם על חוזה לשש עונות.


* אספניול החתימה את אנדר איטורספה, ששיחק העונה באתלטיק בילבאו. איטורספה בן ה-30 היה על הכוונת של מספר קבוצות, ביניהן מכבי חיפה, אך העדיף להישאר בליגה בכירה וחתם בקבוצה הקטלאנית לעונה אחת.




* ברנלי הודיעה על צירופו של שחקן ההגנה של סטוק, אריק פיטרס שחתם לשנתיים.


✍️ We are delighted to formally confirm the signing of Erik Pieters on an initial two-year deal from @stokecity
Welcome to the club Erik. pic.twitter.com/3i2SuxdSvZ

— Burnley FC (@BurnleyOfficial) July 8, 2019


* למרות הירידה לצ'מפיונשיפ, פולהאם האריכה את חוזהו של החלוץ הסרבי אלכסנדר מיטרוביץ' עד 2024.


The Club is absolutely delighted to announce that Aleksandar Mitrović has committed his future to #FFC! #TheGreat

— Fulham Football Club (@FulhamFC) July 7, 2019


* יורי טילמאנס הפך היום לרכש היקר ביותר בתולדות לסטר. השועלים ישלמו 40 מיליון ליש"ט על קשר מונאקו, שהושאל בעונה החולפת לקבוצה האנגלית וערך במדיה 13 הופעות. 



Welcome back, Youri!

— Leicester City (@LCFC) 8 ביולי 2019



שמועות
* מעברו של מאורו איקרדי לנאפולי מתחיל לצבור תאוצה. לפי הדיווחים בתקשורת האיטלקית, הקבוצה הדרומית יצרה כבר קשר עם החלוץ, ואף הגישה הצעה רשמית לאישתו, וונדה נארה, המשמשת גם כסוכנתו. קבוצתו של קרלו אנצ'לוטי מוכנה לשלם לחלוץ 7.5 מיליון אירו ובונוסים, העשויים להגיע לעשרה מיליון אירו בעונה, הצעה ששווה לסכום שיובנטוס הציעה לארגנטיני. אינטר עשויה לקבל 60 מיליון אירו מסגנית האלופה. 


מאורו איקרדי. מעברו לנאפולי עשוי להיסגר בימים הקרובים (GettyImages)
מאורו איקרדי. מעברו לנאפולי עשוי להיסגר בימים הקרובים (GettyImages)


* ארסנל הגיעה לסיכום עם סנט אטיין על רכישתו של הבלם וויליאם סליבה תמורת כ-30 מיליון יורו.


* כריסטיאן רומרו, בלמה של גנואה, עובר בדיקות רפואיות במדי יובנטוס לפי הדיווח בתקשורת המקומית. בעונה שעברה רשם 27 הופעות ליגה בהן כבש פעמיים.


* לפי "מירור" האנגלי, סטיבן ג'רארד, מאמנה של ריינג'רס, קיבל הצעה לאמן את ניוקאסל שטרם מינתה מאמן לאחר עזיבתו של רפא בניטס, אך בחר לסרב בנימוס.


* סוכנו של מתייס דה ליכט, מינו ראיולה, אישר שהשחקן סיכם את תנאיו ביובנטוס וכעת ממתינים ששתי הקבוצות יסגרו על סכום ההעברה – ראו ידיעה נפרדת.




פיליפה לואיס שסיים את חוזהו באתלטיקו מדריד, הודיע שיחזור לדבר עם ראשי המועדון: "שיחקתי שם שמונה שנים, הדבר הראשון שאעשה, אחר כך אקבל החלטה". המגן הוסיף שהוא שוקל גם לחזור למולדתו ברזיל לשורות פלמנגו.


* פאו לופס, שוערה של בטיס, יעבור היום בדיקות רפואיות במדי רומא וצפוי לחתום לחמש עונות. הקבוצה מאנדלוסיה תקבל 24 מיליון יורו יחד עם 50% הנותרים מכרטיסו של החלוץ אנטוניו סנארביה.


* בספרד משוכנעים: ווסטהאם תשלם את סעיף השחרור של מקסי גומס, חלוצה של סלטה ויגו (22), העומד על 50 מיליון יורו. בשנה שעברה כבש 13 שערי ליגה.




* לצ'ה קרובה לצרף את בוראק יילמאז, חלוצה הטורקי של בשיקטאש. הקבוצות ניהלו מו"מ בימים האחרונים כאשר קבוצתו הנוכחית סרבה לשחרר את השחקן בחינם. נראה שהאיטלקים ישלמו 1.5 מיליון יורו עבור החלוץ בן ה-34 לו נותרה רק שנה אחת בחוזה. החלוץ הוא אחד הסקוררים הגדולים בליגה הטורקית בעשור האחרון, ופעמיים אף סיים כמלך השערים. בעונה שעברה כבש 11 שערי ליגה ב-15 הופעות במדי בשיקטאש.


* לפי "אס", בריאל מדריד מעדיפים שחאמס רודריגס יעבור לנאפולי ולא לאתלטיקו מדריד, ולכן הבלאנקוס מוכנים להמתין. מנגד, לקולצ'ונרוס יש יתרון – הם מוכנים לשלם את הסכום אותו ריאל מדריד דורשת – 40 מיליון יורו, כבר עכשיו, בעוד נאפולי רוצה לשאול את השחקן.


* יובנטוס סירבה להצעה מאברטון על מויזה קן. הטופיז היו מוכנים לשלם כ-30 מיליון יורו על מי שנחשב לאחד מחלוצי העתיד, אך נדחו.


* ברנלי תפעיל את סעיף השחרור של חלוץ ווסט ברומיץ' ג'יי רודריגז, שלמעשה החל את דרכו במחלקות הנוער של המועדון. 


* לוקאס סאשה הברזילאי, אקס הפועל תל אביב, יעזוב את לודוגורץ אחרי ארבע שנים וצפוי לחתום באריס סלוניקי היוונית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי