דה ליכט הוצג ביובנטוס: "המילים של רונאלדו ללא ספק עזרו"

מתייס דה ליכט, כריסטיאנו רונאלדו
מתייס דה ליכט, כריסטיאנו רונאלדו | Lars Baron/Getty Images

הבלם ההולנדי הוצג עם מספרו החדש בגברת הזקנה, והודה שהפורטוגלי תרם את חלקו בשיחה קצרה בליגת האומות. "ההחלטה שלי הייתה מלווה בהרבה מחשבה, זה צעד גדול עבורי. אני כאן כדי ללמוד"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
מתייס דה ליכט הוצג היום (שישי) באופן רשמי כבלמה החדש של יובנטוס, והתייצב מול המיקרופונים למסיבת העיתונאים הראשונה שלו באלופת איטליה. בנוסף, ההולנדי חשף כי ילבש את הספרה 4 בגברת הזקנה, שהייתה שייכת בעבר לשמות מחייבים כמו: פטריק ויירה, אנטוניו קונטה ומרטין קאסרס. הבלם הצעיר הודה שמה שקידם את מעברו לביאנקונרי היה מספר מילים שאמר לו כריסטיאנו רונאלדו בגמר ליגת האומות, והוסיף שתמיד היה אוהד של יובנטוס.


דה ליכט: "להיות כאן זה צעד גדול עבורי. היה לי לכבוד גדול לקבל את כל התמיכה מהאוהדים. אני מקווה שזה יהיה הדדי. אני צעיר, אך צברתי ניסיון רב עם אייאקס, ואני כאן כדי ללמוד. חשבתי בעבר על מעבר ליובנטוס, אבל המילים שאמר לי כריסטיאנו רונאלדו בליגת האומות ללא ספק עזרו. אני צריך להסתגל לסביבה החדשה ולליגה. אני מקווה לעשות את הכי טוב".


"ההחלטה שלי הייתה מלווה בהרבה מחשבה. זה נכון שדיברתי עם מאוריציו סארי, אבל זה היה רק על מנת לבצע בינינו היכרות. אחת מהסיבות שהגעתי לכאן היא בגלל שהוא כאן. שמעתי על הפילוסופיה שלו הרבה דברים טובים ואיך הוא מארגן את הקו ההגנתי. יש לנו ארבע מסגרות לשחק בהן, ואנחנו רוצים לזכות בכולן. זו המנטליות של יובנטוס"




בנוסף, הכוכב דיבר על חבריו החדשים לקבוצה: "הסביבה באייאקס הייתה צעירה, אבל כאן אני יכול ללמוד מאלופים כמו ג'ורג'יו קייליני, ג'יאנלואיג'י בופון, כריסטיאנו רונאלדו ורבים אחרים. לחץ בכדורגל הוא דבר רגיל, והוא אינו מהווה בעיה עבורי. אני אראה על המגרש למה אני מסוגל". בסיום, התייחס למספרו ביובה, אותו לבש גם בקבוצתו הקודמת: "המספר 4 הוא  מאוד מיוחד עבורי, אך גם קיימת מורשת חשובה שלו ביובנטוס ואני מקווה שאוכל לעמוד בה. שערים? הדבר הכי חשוב עבורי הוא להסתגל לסביבה החדשה. אחר כך אני רוצה לשחק, להשתפר ולהציג את היכולות שלי"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי