דיווח: כריסטיאנו רונאלדו אישר את צירוף לוקאקו ליובנטוס

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | AFP

CR7 סבור שהבלגי יכול לסייע לו אם יתופקד כפיבוט בהתקפת הביאנקונרי, במקביל פורסם על כך שמגן העבר פטריס אברה התקשר לדיבאלה בניסיון לשכנע אותו לעבור כחלק מהטרייד למנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

בעוד תשעה ימים תצא לדרך רשמית עונת 2019/20 בפרמיירליג ויום קודם לכן ייסגר חלון ההעברות עד ינואר, אבל מנצ'סטר יונייטד של אולה גונאר סולשיאר מתקשה עד מאוד לבצע שינויים. ארון ואן ביסאקה נרכש מקריסטל פאלאס עבור 55 מיליון יורו וגם דניאל ג'יימס מסוונזי נחת עבור 17 מיליון יורו, אבל הקבוצה עדיין רחוקה מלהשלים את השינויים שהיו קריטיים ביותר עבור המנג'ר.

סולשיאר עוד בעונה שעברה דרש לצרף בראש ובראשונה בלם, קשר למרכז השדה ושחקן להתקפה, אבל המנכ"ל אד וודוורד מתקשה לעמוד במשימה. לסטר לא מוכנה למכור את הארי מגווייר בפחות מ-80 מיליון ליש"ט ועל פי הדיווחים מנצ'סטר יונייטד כבר עברה הלאה בניסיון לצרף את סמואל אומטיטי מברצלונה, המו"מ עם ספורטינג ליסבון על רכישת ברונו פרננדס נמשך שבועות ארוכים והמעבר צפוי לצאת לפועל רק בשבוע הבא וגם בגזרת שחקן התקפה במקום רומלו לוקאקו, עדיין לא התקבל אור ירוק.

לפי פרסומים באיטליה, הטרייד שנרקם בין רומלו לוקאקו לפאולו דיבאלה בהחלט עשוי לצאת לפועל, אולם תלוי ברצון השחקנים. לוקאקו משווע לעזוב את מנצ'סטר וצפוי להסכים למעבר לאלופת איטליה, אולם הוא מעדיף לחבור לאנטוניו קונטה באינטר – שמבחינתה לא מצליחה לעמוד בסכומים שדורשים האדומים והצעתם עד כה עמדה על 60 מיליון יורו, סכום שנדחה על הסף. בניסיון לשכנע את הבלגי לעבור לטורינו, באנגליה פורסם כי כריסטיאנו רונאלדו אישר את צירוף לוקאקו בטענה שהוא כמו גרסה צעירה יותר של מריו מנדז'וקיץ' ויסייע לו באיזור הרחבה, כשישמש כפיבוט במערך של 4-3-3.


דיבאלה ורונאלדו. CR7 אישר את החלפת הארגנטינאי בבלגי (AFP)

במקביל, גם פאולו דיבאלה הארגנטינאי צריך לתת את אישורו לעסקה ובינתיים פורסם כי אחיו, שמשמש גם כסוכנו, המריא ללונדון כדי לשוחח עם ראשי מנצ'סטר יונייטד בניסיון לגשר על הפערים. דווח כי יונייטד מוכנה לשלם לדיבאלה 150 אלף ליש"ט בשבוע, אלא שהחלוץ דורש מעל 200.

בניסיון לשכנע את דיבאלה לעבור ליונייטד, אולי גם בסכום מעט נמוך יותר משהוא דורש, נטען כי פטריס אברה, מגן העבר שפרש השבוע מכדורגל, שוחח עם דיבאלה בניסיון לשכנעו. הצרפתי למעשה התקשר לדיבאלה ושיבח את התנהלות המועדון ומטרותיו, בתור אחד ששיחק בתיאטרון החלומות במשך שמונה שנים ולאחר מכן היה שלוש שנים ביובנטוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי