דנילו: "רונאלדו הרגיע אותי – הוא השווה את יובה למשפחה"

דנילו
דנילו | יובנטוס

הברזילאי, שהצטרף על חשבון קאנסלו שעשה את הדרך ההפוכה לסיטי, הוצג: "הגעתי עם מנטליות של מנצח. אעשה הכל בשביל להרגיש בבית"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
ימים ספורים לאחר שז'ואאו קאנסלו חתם במנצ'סטר סיטי ודנילו עשה את הדרך ההפוכה לאלופת איטליה, המגן ברזילאי החדש של יובנטוס הוצג היום (שלישי) במסיבת עיתונאים חגיגית במהלכה סיפר על השיחה שקיים עם כריסטיאנו רונאלדו וקיבל את המספר 13.


דנילו פתח את דבריו וסיפר: "כריסטיאנו רונאלדו דיבר איתי לפני שחתמתי והשווה את יובנטוס למשפחה אחת גדולה. הדברים שלו הרגיעו אותי ועזרו לי, כי זה סגנון הקבוצות אליו אני יותר מתחבר. גם אלכס סנדרו דיבר איתי כמה פעמים, אנחנו מכירים הרבה זמן וזה חשוב עבורי שיש לי כאן חבר טוב".


עזיבת מנצ'סטר סיטי: "אני חושב שהמעבר ליובנטוס קרה מסיבה מסוימת. אני בטוח שזה הרגע הנכון ביותר עבורי להגיע לכאן ואני אעשה את הכל בשביל להשתלב ולהרגיש בבית. אני חושב שצמחתי והתפתחתי בהדרגה. פורטו, ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי היו חוויות נהדרות עבורי. זכיתי בהמון תארים והגעתי לכאן עם מנטליות של מנצח".


רשמיו הראשונים מטורינו: "אני אוהב את העיר, מזג האוויר חם מאוד וזה דבר שמתאים לשחקנים ברזילאים שמעדיפים תנאים כאלה. גם האנשים נראים מאוד נחמדים ונעימים". המטרות של יובנטוס: "עלינו להתייחס לכל משחק בכל מסגרת בשיא הרצינות. כל קבוצה מנצחת שואפת לשחק בשביל לנצח ולהיות תחרותית ברמה הגבוהה ביותר".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי