סטארידג' חתם בטרבזונספור, לוזאנו נחת בנאפולי

דניאל סטארידג' ליברפול
דניאל סטארידג' ליברפול | Gettyimages

חלון ההעברות: החלוץ האנגלי ישחק בטורקיה בשלוש שנים הקרובות וישתף פעולה עם וואקמה, פלקאו צפוי לחתום בגלטסראיי , יובנטוס וברצלונה בדרך לטרייד שכולל את ראקיטיץ' וג'אן. המקסיקני נצפה לקראת מעברו לסרייה A

(גודל טקסט)
רשמי
* אקס ליברפול דניאל סטארידג' שיחגוג 30 בתחילת ספטמבר, חתם לשלוש שנים בטרבזונספור של טוני וואקמה.




* מגנה האיטלקי של צ'לסי דוידה זפאקוסטה בן ה-27 הושאל לרומא עד תום העונה.




* החלוץ האלג'ירי איסלאם סלימאני עבר בהשאלה מלסטר למונאקו. בעונה שעברה הושאל לפנרבחצ'ה הטורקית וכבש במדיה חמישה שערים ב-25 הופעות.




שמועות
* לפי דיווחים בטורקיה, רדאמל פלקאו, קפטן מונאקו, עוזב את הקבוצה מהנסיכות לאחר ארבע שנים בהן זכה באליפות אחת – הקולומביאני (33) יחתום היום בגלטסראיי הטורקית בחוזה לשלוש עונות כשישתכר חמישה מיליון יורו בעונה, כמעט מחצית משכרו בצרפת (תשעה מיליון יורו). פלקאו, שהגיע למונאקו מאתלטיקו מדריד בקיץ 2013, זכה עם הקבוצה מהנסיכות באליפות בעונת 2016/17 וכבש 83 שערים ב-139 הופעות.


* סוכנות הידיעות "טוטוספורט" האיטלקית דיווחה כי יובנטוס וברצלונה התקדמו במו"מ לקראת טרייד אפשרי – אמרה ג'אן יעבור לאלופת ספרד, ואילו איבן ראקיטיץ' יעשה את הדרך ההפוכה לטורינו.


* המגן האיטלקי דוידה זפאקוסטה הגיע במהלך שעות הלילה לרומא, לקראת מעברו בהשאלה מצ'לסי לג'לארוסי.


* שחקן נוסף שנחת בארץ המגף הוא הירבינג לוזאנו המקסיקני, שעתיד לחתום בנאפולי. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי תשלם 38 מיליון יורו לפ.ס.וו תמורת הקיצוני.




* נשיא סלטה ויגו נשאל לגבי צירופו של סאמו קסטייחו ממילאן: "כנראה שהוא לא יגיע אלינו. סוכנו לא רואה אותו עוזב את קבוצתו, והמשכורת שלו גבוהה מאוד עבורנו".


* ויקטור וואניאמה עשוי לעזוב את טוטנהאם בקרוב ולחתום בקלאב ברוז' הבלגית. עתידו של הקשר בן ה-28 בלונדון אינו ברור לאחר שקבוצתו חיזקה משמעותית את חוליית הקישור, ונראה שהשחקן יקבל במהלך העונה דקות מעטות על כר הדשא.


* האם זהו ילד הפלא החדש באירופה? לפי ה"לאקיפ" הצרפתי ברצלונה, ריאל מדריד, טוטנהאם, באיירן מינכן ודורטמונד מעוניינות להחתים את אדוארדו קמאבינגה, קשרה בן ה-16 של ראן.


קמאבינגה. הציג יכולת מרשימה בניצחון על פריז סן ז'רמן (JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP/Getty Images)
קמאבינגה. הציג יכולת מרשימה בניצחון על פריז סן ז'רמן (JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP/Getty Images)


יוטו נגאטומו היפני עשוי להצטרף בקרוב לפיורנטינה, ובכך לחזור לסרייה A, בה הופיע 186 פעמים במדי אינטר.


* רנאטו סאנצ'ס שלא מרוצה ממעמדו בבאיירן מינכן עשוי לעבור בהשאלה לליל הצרפתית, כך לפי "לאקיפ". הפורטוגלי התלונן בפני המאמן ניקו קובאץ' וספג קנס בגובה 10,000 יורו.


* באנגליה דווח כי דיאן לוברן עשוי לעבור לבאייר לברקוזן שרוצה לשאול את השחקן לעונה אחת בתמורה לשלושה מיליון יורו. הקרואטי אינו שחקן הרכב בקבוצה של יורגן קלופ כשאשתקד רשם 18 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי