Sport1 Banner

העברות: נבאס יחתום בפ.ס.ז', סלטיק צירפה מגן ימני

קיילור נבאס
קיילור נבאס | AFP

בקוסטה ריקה פורסם ששוער ריאל מדריד סיכם את כל תנאיו בשורות אלופת צרפת, קבוצתו של חאתם אלחמיד חיזקה את העמדה בה הוא משחק. וגם: רומא חוזרת לאופציית לוברן ונאפולי עדיין ממתינה לאיקרדי

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
רשמי
* פליקס אודוקהאי מגנה של וולפסבורג בן ה-21 עבר בהשאלה לאאוגסבורג.




* במקביל להכחשה גורפת מצד הנשיא שמואנס דאבור לא יעזוב, סביליה נפרדה מהמגן הברזילאי גילרמה אראנה, שהושאל לאטאלנטה האיטלקית תמורת מיליון יורו. לידיעה המלאה



* תחרות לחאתם עבד אלחמיד על העמדה בסלטיק? אלופת סקוטלנד צירפה את המגן הימני מוריץ באוור בהשאלה מסטוק סיטי.




שמועות
* כשבוע לאחר שנפוצו ידיעות על כך שקיילור נבאס ביקש לעזוב את ריאל מדריד, פרסום שהמאמן זינדין זידאן הכחיש, בקוסטה ריקה, מולדתו של השוער, פורסם כי הוא סיכם את כל תנאיו בפריז סן ז'רמן וצפוי להגיע לבירת צרפת כבר מחר (חמישי) במטרה להשלים את המעבר, בכפוף למו"מ שעוד מתנהל בין המועדונים. ב"לה נאסיון" אף נכתב שהוא כבר נפרד מחבריו בריאל, אותם יעזוב לאחר חמש שנים לנוכח העובדה שטיבו קורטואה ביסס את מעמדו כשוער הראשון וייתכן שהבלאנקוס ינסו לצרף את פפה ריינה כדי להישאר עם שוער מחליף ברמה גבוהה.



* ברומא מבינים כי הם יתקשו לשים את ידם על בלם יובנטוס דניאלה רוגאני ונראה שהם חוזרים לאופציית הבלם הקרואטי של ליברפול, דיאן לוברן. פורסם כי רוגאני לא נמצא בתוכניות של יובנטוס, אך ההצעה מרומא נדחתה בכל מקרה.


* ב'פוטבול איטליה' נכתב כי נאפולי מעכבת את המו"מ עם פרננדו יורנטה מכיוון שהם ממתינים לחדשות מכיוונו של מאורו איקרדי שאמור לעזוב את אינטר.


* בכלי התקשורת באיטליה בטוחים: אלכסיס סאנצ'ס ינחת היום באיטליה ויצטרף לאינטר בהשאלה (לחצו כאן לידיעה המלאה).




* טימו בקאיוקו שמבוקש על ידי מונאקו עשוי לחזור דווקא לקבוצתו בעונה שעברה מילאן. לפי 'טוטוספורט' הצרפתי יצטרף גם הפעם בהשאלה.




* קרלוס ולה חשף כי היה קרוב לברצלונה בחודש ינואר הקודם: "למועדונים כמו ברצלונה וריאל מדריד אי אפשר לומר לא. אם זה היה תלוי רק בי הייתh חותם שם".


* השוער רובין אולסן, שהגיע לרומא בעונה שעברה במקום אליסון ואיכזב, בדרך לקליארי כמושאל לעונה.
עוד באותו נושא: מאורו איקרדי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי