רונאלדו הגיע ל-701 שערים בקריירה, מאמן בולוניה ריגש את איטליה

כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג | Marco Luzzani/Getty Images

הפורטוגלי הציג לאוהדיו חולצה עם המספר 700 מצא את הרשת אחרי 20 דקות בלבד. כובש שער הניצחון פיאניץ': "אנחנו חייבים ללמוד להרוג משחקים". מיכאלוביץ', הנאבק בסרטן, זכה למחיאות כפיים רבות מהקהל של יובה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות תמה אתמול (שבת) סופית בטורינו, כשיובנטוס המוליכה ניצחה 1:2 בביתה את בולוניה, ביחד עם כריסטיאנו רונאלדו, שכבש את שערו ה-700 בקריירה בזמן שהיה עם נבחרת פורטוגל וזכה לטקס לפני המשחק במהלכו קיבל חולצה ועליה כתוב שמו לצד המספר 700. הכוכב הגדול של אלופת איטליה דאג להמשיך את הכושר הנפלא שלו, ואחרי 20 דקות בלבד כבש שער נפלא, השישי שלו בשבעת משחקיו האחרונים.

האורחת אמש באצטדיון אליאנץ הציגה מנגד יכולת נהדרת במהלך כל דקות המשחק, ובעזרת דנילו לרנגיירה השיגה שער שוויון נפלא, אך מיראלם פיאניץ', שנמצא בעונת שיא מבחינתו, ניצל רגע אחד של בלבול בהגנה היריבה, והשיג עבור הגברת הזקנה את שער הניצחון החשוב.

"בולוניה שיחקה טוב מאוד, אבל אני עדיין חושב שהגיע לנו לנצח", סיפר פיאניץ' אחרי המשחק. "היינו חייבים להבקיע שער נוסף במשחק. אנחנו חייבים ללמוד להרוג משחקים בשביל לא להיות בלחץ בדקות הסיום. העונה אני מבקיע הרבה שערים וזה עושה אותי מאושר. מקווה שזה ימשיך".

עוד לפני פתיחת המשחק, רונאלדו הציג לאוהדיו את החולצה עם ההישג המרשים (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)
רונאלדו מציג לאוהדיו את החולצה עם ההישג המרשים (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

לכבוד המשחק הגדול אמש עבור בולוניה, המאמן סינישה מיכאילוביץ' חזר לשבת על הספסל והדריך את הקבוצה, כל זאת בזמן שהוא נאבק במחלת הסרטן. "זה היה תענוג אמיתי לראות אותו על הספסל" שיתף מאוריציו סארי על חברו הוותיק. "בגלל שאני קצת חולה בקירור, דיברתי איתו ממרחק כדי להזיק לו. הוא לוחם אמיתי ואישיות יוצאת דופן בעולם הכדורגל".

ששת הניצחונות האחרונים של הביאנקונרי היו בהפרש של שער אחד בודד, עניין שבשנים האחרונות לא היה שכיח כמו בעונה הנוכחית ומראה כי הסרייה A החלה לצמצם את הפערים מהאלופה בשמונה השנים האחרונות. "לא היינו מבריקים במיוחד, במיוחד בחמש הדקות האחרונות של המשחק. יש גבול דק בין הנעת כדור יעילה להחזקת כדור לא אפקטיבית. אני צריך לעבוד עם הקבוצה שלי על כמה פרטים חשובים" סיכם סארי. 

סארי עם מיכאלוביץ'. המאמן האורח זכה למחיאות כפיים רבות מהאוהדים של יובנטוס בעלייה למגרש (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)
סארי עם מיכאלוביץ'. המאמן האורח זכה לתשואות (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי