ללא רונאלדו יובה נעצרה בלצ'ה, 2:2 בין אינטר לפארמה

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Maurizio Lagana/Getty Images

1:1 מאכזב לגברת הזקנה נגד קבוצת התחתית, דיבאלה כבש את שערו השלישי השבוע ומאנקוסו השווה בפנדל. למרות זאת היא נותרה במקום הראשון בעקבות שוויון של הנראזורי. ניצחון למוטה בבכורה על הקווים של גנואה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
כנראה שאסור לכריסטיאנו רונאלדו לנוח. ללא הפורטוגלי, יובנטוס נעצרה היום (שבת) אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים ושבעה בכל המסגרות, כשסיימה בתיקו מאכזב נגד לצ'ה מתחתית הסריה א'. למרות זאת האלופה נותרה בפסגה לאור תיקו 2:2 מאכזב של אינטר נגד פארמה בסן סירו. במשחק האחרון של השבת בארץ המגף, גנואה ניצחה 1:3 את ברשיה.


לצ'ה – יובנטוס 1:1
פאולו דיבאלה העלה את האלופה ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה ה-50 וכבש את שערו השלישי השבוע, אחרי שביום שלישי האחרון הציל את יובה מהפסד במו רגליו עם צמד נגד לוקומוטיב מוסקבה בליגת האלופות. אבל שש דקות בלבד לאחר מכן, מתייס דה ליכט נגע בידו ברחבה והעניק ליריבה בעיטת עונשין מ-11 מטר, שאותה ניצל מרקו מאנקוסו על מנת לאזן ל-1:1 ולהעניק לקבוצתו נקודה יקרה.


ביום רביעי הקרוב ייערך מחזור אמצע שבוע באיטליה ובו יובנטוס תארח את גנואה. לצ'ה תנסה לברוח מהתחתית, כשתצא למשחק חוץ נגד סמפדוריה ששקועה במקום האחרון בטבלה.


שער שלישי השבוע לא הספיק. פאולו דיבאלה (Maurizio Lagana/Getty Images)שער שלישי השבוע לא הספיק. פאולו דיבאלה (Maurizio Lagana/Getty Images)


אינטר – פארמה 2:2
לנראוזרי הייתה הזדמנות מצוינת לשוב למקום הראשון בסן סירו לאור התיקו המפתיע של הגברת הזקנה, אך לפארמה היו תוכניות משלה ולא ויתרה על המשחק כל כך בקלות. המארחת אמנם עלתה ליתרון בדקה ה-23 בזכות בעיטה של אנטוניו קנדרבה מחוץ לרחבה אשר פגעה בשחקן הגנה והטעתה בדרך את לואיג'י ספה, אבל פארמה הפכה את התוצאה תוך שבע דקות בלבד, בזכות יאן קראמו (שמושאל מאינטר) שכבש את שער השוויון (26) ובישל לג'רביניו (30) את ה-1:2. כובש השער הראשון במשחק בישל לרומלו לוקאקו את השישי שלו העונה בדקה ה-51, אבל אינטר לא הצליחה להשלים מהפך והסתפקה רק בנקודה.




גנואה – ברשיה 1:3
האדומים כחולים חוזרים לנצח אחרי שישה משחקי ליגה, בעיקר בזכות איש אחד, טיאגו מוטה שבבכורה על הקווים ששינה את פניה של גנואה עם שלוש נקודות חשובות על העולה חדשה. ברשיה עלתה ליתרון ראשונה בדקה ה-33 לאחר כדור חופשי מושלם של סנדרו טונאלי. קווין אגודלו השווה בדקה ה-66 וכעבור תשע דקות כריסטיאן קואמה קבע מהפך עם מספרת אדירה. את המסמר האחרון נעץ גוראן פאנדב ששיחק בעברו עם מוטה עם בעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-79.



טיאגו מוטה (Paolo Rattini/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי